.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:54:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: a4 b6 1.8T Quattro wał napędowy chyba powiedział papa
PostNapisane: 11.gru.2010 22:54:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2007 09:58:15
Posty: 128
Lokalizacja: Gryfino
Witam!
Najprawdopodobniej poszedł mi wał napędowy. Orientujecie się jakie są koszty wymiany, kupować nowy czy szukać używki, jaki jest numer części? Za odpowieć z góry dziękuję.

_________________
audi a4 1.8t quattro 170PS jest
audi a6 2.5 tdi afb 99r tiptronic było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2010 23:01:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
A co się ma popsuć w wale? Wał to rurka chyba go nie zgiąłeś? Albo podpora się rozleciała, albo łożysko na niej, ew któryś przegub.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2010 23:12:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
A dokąd poszedł ten wał?
Szukaj używki, nowe to co najwyżej możesz przeguby założyć.
A co się stało?

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2010 23:12:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2007 09:58:15
Posty: 128
Lokalizacja: Gryfino
no mechanikem nie jestem, wał jest napewno prosty, czyli coś z tych rzeczy o których mówisz, byłem w Niemczech i znajomy Niemiec po objawach pokazał mi w necie co niby poszło

_________________
audi a4 1.8t quattro 170PS jest
audi a6 2.5 tdi afb 99r tiptronic było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2010 23:56:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
To tak na początek można by wejść w kanał i popatrzyć . Mi kiedyś na przykład w tylnonapędowym aucie wał się zwyczajnie poluzował na mocowaniu di flanszy skrzyni, auto dostało takich wibracji jak by się miało rozlecieć . Wystarczyło dokręcić i zabezpieczyć, a Ty od razu chcesz zmieniać, bo Ci Niemiec w necie pokazał co się popsuło... ech.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2010 08:57:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Podpora, mocowania - nic innego nie mogło się wykitrasić...

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2010 17:11:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2007 09:58:15
Posty: 128
Lokalizacja: Gryfino
a z tego Niemca taki fachowiec jak i ze mnie :D , jutro jade na kanał zobaczymy co tam sie wykrasiło

_________________
audi a4 1.8t quattro 170PS jest
audi a6 2.5 tdi afb 99r tiptronic było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2010 17:23:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
W A4 B6, odkręcona/połamana osłona pod silnikiem przy jeździe powyże 100 km/h powoduje czuwalne oddrgania i tłuczenie w podłogę podobne do uwalonej podpory.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: