.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:01:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B4 2.0 ABT sam przyśpiesza
PostNapisane: 12.gru.2010 16:03:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2010 23:34:38
Posty: 2
Lokalizacja: Kowal
Cześć chciałem się zapytać czy już ktoś rozwiązał ten problem z samo istnym przyśpieszeniem auta gdy chamuje sie silnikiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2010 08:52:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
A nie masz przypadkiem większej średnicy kół przednich? Jeśli tak to może się odzywać funkcja odzyskiwania przyczepności przy hamowaniu silnikiem i tego nie pokonasz, chyba że dasz taki sam rozmiar opon z tyłu.
O ile ten samochód posiada tę funkcję.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2010 09:51:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
mam ten sam problem...

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... %B3+ucieka

Rozpiązanie problemu :

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2010 21:48:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
ABT tak ma. Zrobi to raz i pozwól mu skończyć, a potem jest spokój do zgaszenia i ostygnięcia silnika.

Możesz się tylko cieszyć, że działa ci nastawnik biegu jałowego.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2010 23:06:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2010 23:34:38
Posty: 2
Lokalizacja: Kowal
A odbiegając od tematu to ile powinna lyknąc gazu 2.0 abt w trasie i w cyklu mieszanym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 15:14:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
A to zależy jaka instalka i jak się jedzie, od 9 do ponad 14 litrów.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2010 13:50:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2005 15:38:28
Posty: 129
Lokalizacja: EL/RBR
Co do falowania obrotów to silniczek krokowy wariuje tak jak podał w linku falko29, przerabiałem już to, czasami wystarczy zrobić reset kompa i/lub wykąpać silniczek w benzynie ekstrakcyjnej, a jak to nie pomaga to wymiana na nowy.

A co do spalania LPG to u mnie w trasie ok. 10 L, a w mieście to 13, 14, 15 zależy jak się jeździ :peace:

_________________
Audi 80 B-4 2.0E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2010 18:33:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Silniczka z ABT się nie kąpie ;)

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2010 08:23:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2005 15:38:28
Posty: 129
Lokalizacja: EL/RBR
Kornel napisał(a):
Silniczka z ABT się nie kąpie ;)


Ja wykąpałem i pomogło. :)

_________________
Audi 80 B-4 2.0E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2010 19:00:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Nie wieże, tam nie ma co czyścić, w ABK owszem. Znam jego budowę, i jestem pewien, że nie dostała się do jego wnętrza woda. Jedynie mogłeś oczyścić piny i to pomogło.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2010 16:44:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2005 15:38:28
Posty: 129
Lokalizacja: EL/RBR
Kornel napisał(a):
Nie wieże, tam nie ma co czyścić, w ABK owszem. Znam jego budowę, i jestem pewien, że nie dostała się do jego wnętrza woda. Jedynie mogłeś oczyścić piny i to pomogło.

Wykręciłem nastawnik i rozkręciłem żeby dostać się do środka, ze środka wyjąłem sam silniczek okazało się że blokuje się on czasami, wrzuciłem go do słoika z benzyną i dzięki temu wypłukał się bród ze środka, po zmontowaniu i założeniu zadziałał. Więc problem był raczej w samym silniczku niż w elektronice. Masz rację że woda nie powinna się raczej do środka dostać bo w obudowie jest uszczelka.
Chyba po roku znowu zaczęły się problemy i chciałem powtórzyć manewr ale okazało się że silniczek się już w ogóle nie obraca, szlag trafił łożysko.
Wymieniłem więc cały nastawnik. :)

_________________
Audi 80 B-4 2.0E


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: