.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:01:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 1.9 1Z błąd 00575 oraz 00519
PostNapisane: 19.gru.2010 23:12:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2009 19:57:49
Posty: 3
Lokalizacja: Katowice
Witam. Mam problem z moim 1zetem a wygląda to tak, w czasie jazdy i utrzymaniu przez około 30sec silnika na 3000tys obr. w momencie depnięcia gazu silnik nie przyspiesza jedynym sposobem na przyspieszenie jest puszczenie gazu i ponowne depniecie nie zawsze udaje sie to za pierwszym razem przewaznie auto zaczyna przyspieszac za trzecim depnieciem. Auto poza tym nie ma problemu z przyspieszaniem bez problemu da rade rozpedzic do 190kmh. Po podpieciu VAGa mam błąd 00575 przepływomierz powietrza 17-10 Różnica doregulowana - intermittent. Mam kolejny problem a mianowicie nie mogę rozpędzić auta powyżej 4tyś obr. po dojsciu do tej wartosci silnik się blokuje tak jakby brakowało paliwa, błąd po takim bloknięciu to 00519 czujnik w kolekt. dolotowym - G71 28-10 zwarcie do plusa - intermittent
Dzisiejsze logi:
http://img171.imageshack.us/img171/6611/log01011.jpg
http://img820.imageshack.us/img820/6107/log01010.jpg
http://img822.imageshack.us/img822/7349/log01008.jpg
http://img46.imageshack.us/img46/3081/log01004.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/1427/log01003.jpg
http://img560.imageshack.us/img560/2892/log01001.jpg
http://img713.imageshack.us/img713/4959/log01000.jpg
Prosze o pomoc!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2010 23:25:05 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Sterownik jest po modyfikacji - dosc marnej jakosci.

Masz gigantyczne przeladowanie.
Do sprawdzenia :
- wtyczka zaworka N75 jak i sam zaworek
- zawór upustowy - czy się nie zacina w pozycji "domkniety"

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2010 23:27:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2009 19:57:49
Posty: 3
Lokalizacja: Katowice
Zaworek N75 jest nowy. Jak sprawdzic ten zawór upustowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 10:00:08 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ten temat powienien nieco rozjasnic sprawe
http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowa ... 627.0.html

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 10:04:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
damianek33 napisał(a):
Po podpieciu VAGa mam błąd 00575 przepływomierz powietrza 17-10 Różnica doregulowana - intermittent.


to nie jest błąd przeplywomierza ... !



auto po programie ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: