.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 02:58:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 07:02:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
WG trzeba wyjąć delikatnie stukając z wszystkich stron, zwykle korozja powoduje zakleszczenie się WG w obudowie turbiny, też miałem problemy pierwszym razem. Można również podlać jakimś WD40 na nockę, i dodatkowo podgrzać palnikiem obudowę wokoło WG - oczywiście z umiarem (dopuszczane temp. to 800-900stC). W sumie chodzi o to żeby obudowa się rozszerzyła cieplnie bardziej od WG to rdza pęknie i powinien mieć mniejsze opory do wyjęcia.

Jeżeli turbo pompuje cokolwiek poniżej 1500 (da się ruszyć pod górkę przy takich obrotach) to nie szukaj problemów z WG. Przyłożenie dynamicznie ~2-3bar naprzemiennie z jednej i drugiej strony jest optymalnym rozruszaniem zaworu.
Pozdrawiam

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: