.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 02:45:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.5 TDI FILM DO OCENY. Zapowietrzanie się układu czy norma?
PostNapisane: 15.gru.2010 14:33:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2007 17:42:51
Posty: 172
Lokalizacja: z Dużego Pokoju
Witam. Odpowietrzyłem układ zgodnie z instrukcją z forum. Samochód odpalił jednak w przeźroczystym wężu pozostało kilka bombelków. Podczas pracy silnika spływają one w stronę pompy. Wszystko jest na filmikach proszę o ocenę (dodam tylko, że film jest zrobiony przy pełnym baku). Dziwne też mam odczyty na komputerze na przykład z normalnego średniego spalania 9 zrobiło się 13, a podczas jazdy nawet na luzie pokazuje mi 14;/ Co do tego ile faktycznie pali nie jestem w stanie powiedzieć.

http://www.youtube.com/watch?v=ZsuCT223xB4

http://www.youtube.com/watch?v=HooyekuoBFs


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2010 17:54:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2010 01:10:28
Posty: 25
Zapowietrzanie się układu paliwowego to nigdy nie jest norma. Jeśli pojawiają Ci się cały czas bąbelki na wężyku to masz nieszczelność prawdopodobnie gdzieś przy filtrze paliwa. Nie wymieniałeś go ostatnio?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2010 18:35:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2007 17:42:51
Posty: 172
Lokalizacja: z Dużego Pokoju
Sprawdzana była szczelność ciśnieniowo i powiedzieli, że wszystko ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2010 18:50:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lis.2010 01:10:28
Posty: 25
A byłeś przy tym jak sprawdzali??? Czy tylko ci tak powiedzieli?
Ps. Bąbelki lecą cały czas????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2010 08:39:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 23:07:50
Posty: 202
wisienka94 napisał(a):
A byłeś przy tym jak sprawdzali??? Czy tylko ci tak powiedzieli?
Ps. Bąbelki lecą cały czas????


Witam,

U mnie bąble pojawiają sie gdy odpalę zimny silnik, później znikają.
Czy też tak macie?

Pozdrawiam
Paweł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2010 11:43:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zimny silnik = zimne twarde wężyki, więc zasysa powietrze. jJk się wszytko nagrzeje i zmięknie, to zacznie ładniej dolegać i jest git. Trzeba szukac nieszczelności.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2010 12:52:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 23:07:50
Posty: 202
wowo napisał(a):
Zimny silnik = zimne twarde wężyki, więc zasysa powietrze. jJk się wszytko nagrzeje i zmięknie, to zacznie ładniej dolegać i jest git. Trzeba szukac nieszczelności.


To co piszesz ma sens, ale u mnie nigdzie nie moge znaleźć nieszczelnośći. Wężyki przelewowe suche, przy filtrze paliwa i przy pompie sucho.
Mam przeciek w baku paliwowym, przeciek jest gdzie na górze baku ponieważ kapie z niego paliwo gdy zaleję do pełna. Nie dobierałem się do tego i nie wiem skąd dokładnie leci. Ale to raczej nie powinno mieć wpływu na pojawianie się bąbli w paliwie - paliwo jest zasysane z dołu baku paliwowego.

I gdzie tu szukać?

Pozdrawiam
Paweł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2010 13:52:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Nie powinno chyba że masz pęknięty króciec lub uszczelnienie króćca przez co leje się na pełnym baku a zasysa powietrze przy podciśnieniu wywołanym przez pompę.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2010 23:11:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.maja.2010 20:33:18
Posty: 40
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
jeśli jest szczelny układ i filtr wymieniony, to innej opcji nie ma jak nie dokładne odpowietrzenie. To trudny temat i trzeba się strasznie napracować żeby było dobrze możecie mi uwierzyć. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI FILM DO OCENY. Zapowietrzanie się układu czy nor
PostNapisane: 16.gru.2010 23:22:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2008 09:20:18
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
damian12345 napisał(a):
Witam. Odpowietrzyłem układ zgodnie z instrukcją z forum. Samochód odpalił jednak w przeźroczystym wężu pozostało kilka bombelków. Podczas pracy silnika spływają one w stronę pompy. Wszystko jest na filmikach proszę o ocenę (dodam tylko, że film jest zrobiony przy pełnym baku). Dziwne też mam odczyty na komputerze na przykład z normalnego średniego spalania 9 zrobiło się 13, a podczas jazdy nawet na luzie pokazuje mi 14;/ Co do tego ile faktycznie pali nie jestem w stanie powiedzieć.

http://www.youtube.com/watch?v=ZsuCT223xB4

http://www.youtube.com/watch?v=HooyekuoBFs


Cytuj:
Nie powinno chyba że masz pęknięty króciec lub uszczelnienie króćca przez co leje się na pełnym baku a zasysa powietrze przy podciśnieniu wywołanym przez pompę.

Tak jak opisał to To_JA_! u mnei w c4 był problem przy króćcu taka mała ryska a okazało się że jest to pęknięcię. Podobnie miałem próbę szczelności i nic nie wykazywało. Jeszcze możesz poszukać na rurkach od baku do pompy, ostatnio miałem przygodę z kamieniem który wygiął rurkę i ta zaczęła pluć po trochu paliwem zapowietrzając przy tym układ.

_________________
Audi 100 C4 2.5 TDI AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI FILM DO OCENY. Zapowietrzanie się układu czy nor
PostNapisane: 17.gru.2010 08:28:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 23:07:50
Posty: 202
_bombel napisał(a):
damian12345 napisał(a):
Witam. Odpowietrzyłem układ zgodnie z instrukcją z forum. Samochód odpalił jednak w przeźroczystym wężu pozostało kilka bombelków. Podczas pracy silnika spływają one w stronę pompy. Wszystko jest na filmikach proszę o ocenę (dodam tylko, że film jest zrobiony przy pełnym baku). Dziwne też mam odczyty na komputerze na przykład z normalnego średniego spalania 9 zrobiło się 13, a podczas jazdy nawet na luzie pokazuje mi 14;/ Co do tego ile faktycznie pali nie jestem w stanie powiedzieć.

http://www.youtube.com/watch?v=ZsuCT223xB4

http://www.youtube.com/watch?v=HooyekuoBFs


Cytuj:
Nie powinno chyba że masz pęknięty króciec lub uszczelnienie króćca przez co leje się na pełnym baku a zasysa powietrze przy podciśnieniu wywołanym przez pompę.

Tak jak opisał to To_JA_! u mnei w c4 był problem przy króćcu taka mała ryska a okazało się że jest to pęknięcię. Podobnie miałem próbę szczelności i nic nie wykazywało. Jeszcze możesz poszukać na rurkach od baku do pompy, ostatnio miałem przygodę z kamieniem który wygiął rurkę i ta zaczęła pluć po trochu paliwem zapowietrzając przy tym układ.


Dzięki Panowie za podpowiedzi, to może rzeczywiście być powodem pojawiania się tych bąbli.

Pozdrawiam
Paweł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2010 11:30:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 18:35:42
Posty: 128
Lokalizacja: Norge
Witam. Ze znajomym mielismy podobny problem,bable powietrza w paliwie.Po kilku dniach myslenia i dzialania , po wymianie kilku filtrow i opasek okazalo sie ze jest pekniety krociec na wyjsciu ze zbiornika paliwa.Ten krociec jest z bialego plastiku i chyba to czeste jego niedomaganie w tych audiczkach.Nie trzeba wyciagac zbiornika,wystarczy jak sie odkreci klapke w bagazniku i wszystko jak na dloni.Zasmarowalismy specjalnym silikonem dosyc grubo i po problemie... Teraz rano przy tych mrozach zapala bez problemu :peace:

_________________
Audi,audi,audi i tylko audi...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2010 11:46:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 00:31:29
Posty: 332
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Auto: BMW E60
Sprawdź podgrzewacz filtra , miałem kiedys tam mikropęknięcie i objawy były podobne

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
A4...2.0 TFSI..........180 KM...320 Nm ==> jest
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0d...218 KM...500Nm ==>było

Pozdrawiam BratPit


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2011 08:54:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 23:07:50
Posty: 202
bratpit napisał(a):
Sprawdź podgrzewacz filtra , miałem kiedys tam mikropęknięcie i objawy były podobne


Cześć,

W którym miejscu dokładnie znajduję się ten podgrzewacz?
Czy jest pod filtrem?

Pozdrawiam
Paweł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2011 14:57:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
A może miedziane uszczelki?

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: