.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 02:59:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2010 17:25:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
a to ok... akum. Paliwa dostaje dobrze na bucie... wiec ma cofki paliwo.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2010 17:37:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Jak nie pali na zimnym to polej mu paliwa na rozruch i tyle. Rozrzad jest ustawiony ok. Obadaj tylko świczki albo zapodaj nowe, koszt nie wielki. Zaloguj sie 11223 w piatej grupie wpisz wieksza wartosc... Odpalac bedzie lepiej, ale korekcje i tak masz do kitu...

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2010 19:51:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
niestety zmiana w silnikach pd w gr 5 za wiele nie wnosi do tematu bo u siebie zrobilem to juz dawno i poprawy nie zauwazylem. Musze sie zmogilizowac i zalozyc ten zawor na powrocie i wtedy sie okaze co go boli. A co swieczek to sa nowe, a problem byl juz zanim one wogole zaczely grzac!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2010 19:56:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Obstawiam zatem uszczelki na pompkach, kup zestaw naprawczy i wymien. Koszt w Intercarsie okolo 100zl za ori boscha, wyreguluj dobrze i powinno byc git. Jak to nie pomoże to spal to auto i kup seobie drugie za pieniazki z AC:) Pozdrawiam

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2010 09:32:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
oringi na pompkach maja najechane moze 2,5tys km bo je wymienialem. Zmienilem dzis w gr 5 w adaptacjach - mialem 33268 i to jest max, wiec postanowilem zjechac w dol- i o dziwo w dol niema zadnego ograniczenia. Ustawilem 25168 i jakos odpalil bez dymu czy szarpania. temp plynu byla niby 2,5-3,7 stopnia, temp powietrza 2 stopnie, paliwa 0 stopni, Co dziwne na klimie pokazywalo mi -2 a na liczniku -0,5 stopnia. W instwuments gr 3 pole 1 0,0 a pole 3 -2stopnia. po zmianie dawki mialem chyba w gr 5 27,2 mg (nie wiem co to za jednostka) - nie jest to za duzo czy zamlo??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2010 16:35:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Byc moze powaliło mi sie czy w gore czy w dol trzeba walić, ale grunt, ze dzis bylo lepiej. Zostaw na takim ustawieniu i zobacz co sie bedzie dzialo. Jak bedzie ok to podjedz troche w gore i znowu testuj. pozdrawiam

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2010 14:34:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
jednak okazalo sie ze po zmiejszeniu liczby w gr 5 auto zapala jeszcze gorzej wiec wrocilem do tego co bylo czyli wpisalem max ile sie dalo. Auto dalej nie pali jak powinno. Cofanie paliwa moge juz wykluczyc wiec zostaje wlaniety pompowtrysk albo siedzi kompresja. Co sie bedzie dzialo jak ktorys pd bedzie lal paliwem?? zauwazylem ze mam skaczaca dawke paliwa na cieplyn silniku na biegu jalowym i troszke rusza buda. Oczywiscie caly czas pojawia sie blad braku zaplonu na 3 cylindrze ale pojawia sie to tylko jak silnik zimny - jaks ie zagrzeje i go skasuje to pojawia sie potem znowu jak zimny. Kupie oringi i zamienie pompke 3 z 4 i zobacze czy przeniesie sie to na 4 cylinder czy moze zostanie na 3. Da sie sprawdzic czy (w przypadku braku kompresji) siedzi ona na tlokach czy glowicy - cos czytalem o probie olejowej ale nie wiem jak ja zrobic) manometr do mierzenia w dieslu mam wiec tez bym wtedy sprawdzil!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2010 14:39:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Dobry pomysl z zamiana jak przeskoczy z 3 na 4 to wiadomo co masz robic. Pozdrawiam

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2010 20:44:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
to sytuacja sie troche wyjasnila - prawdopodobnie pompka do bani bo zamienilem 3 z 4 i teraz dolewa paliwa na 4 a przedtem bylo w okolicy 0,0. Dodatkowo na 3 cylindrze byl dosc mocno wytarty oring ten czerowny kolo podkladki miedzianej. co moze byc przyczyna wytarcia tego oringa - obydwa gorne w zasadzie nie ruszone. Czerwony wyl wytarty po stronie kosci mocujacej pompke. Martwi mnie teraz dawka paliwa strasznie skacze
gr 1 http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_29535.html
patrzcie na druga czesc bo pierwsza pod obciarzeniem
gr 13 i 23 zaraz po zapaleniu
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_29536.html
gr 23
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_29534.html
i teraz pytanie czy jesli pompka leje to komp bedzie dolewal paliwa czy ujmowal??
ma ktos z was dostep do nowych pompek z onzaczeniem BA - w uzywane juz sie nie bawie bo moge kupic taka jak ta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2010 00:28:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Log 13 grupy robiles na rozgrzanym czy zimnym silniku?

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2010 07:49:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
wszystkie logi byly robione jak auto mialo ok 70 stopni


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2010 10:02:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Zrob jeszcze raz na konkretnie rozgrzanym, auto musi popracowac na wolnych obrotach minutke i wtedy loguj. Pisalem juz wsczesniej o oringach, mialem nosa:)

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2010 13:02:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
miałem przypadek w avf że korekcje 13 były w granicach -0.20 +0.60 i auto cięzko zapalało już przy 0-5stC biały dym brak reakcji na pedał gazu.

Tylko i wyłacznie wymiana pd załatwia sprawe.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2010 16:14:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
zrobilem logi na nowo
gr 1
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_29583.html
gr 13
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_29582.html
gr 18
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_29584.html
gr 23
http://vaglog.rtnet.pl/ronuch_29585.html
niestety problem zostal tak jak byl ale ja wymienilem oringi tylko na tych 2 pompkach bo wiecej nie mialem. teraz dopiero jak poszukam nowej pompki to wymienie wszystkie. Niestety znalesc pompki BA jest ciezko- wiecie moze z jakimi pompkami sa one zamienne bez dopasowywania softu (bipow)?? przez lejace pd moze tak skakac dawka paliwa??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 14:25:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
witam ponownie! oringi na pompkach wymienilem wszystkie na nowe ale dalej lipa z tym zapalaniem - zdaza sie mu ze czasem zapali dorze ale to raczej zadkosc. Dowiedzialem sie ze pompki BA sa zamienne z AR ale takich tez nie umiem namierzyc.
powiedzcie czy jak winne byly by oringi lub wytarte gniazda PD w glowicy to chyba auto powinno caly czas dymic na siwo takim duszacym dymem?? mam racje??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 01:22:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2010 20:31:01
Posty: 20
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Kolego Ronuch namierzyłeś już usterkę?Mam ten sam problem.Audi A4 B7 1.9TDI (BKE).Z rana- tylko po zimnej nocy ciężko pali.Tak jakby się zapowietrzał albo miał świeczki spalone.Łapie tak od dołu,muszę go wtedy chwilkę przytrzymać na rozruszniku.Wymieniłem( świece,uszczelniacze pompek,filtr paliwa i te oringi,pompka w zbiorniku sprawdzona,pompa tandem suchutka,aku i rozrusznik ok.Korekcje na pompkach b.dobre,ale bipy na wolnych obrotach takie: -33do38,-35do39,-20,-20. Czy może przez takie wartości bipów żle odpalać na zimnym silniku?(czasami pali od strzała a czasami się zadusi)?I czy te bipy mażna jakoś wyregulować?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2011 12:45:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2010 16:04:37
Posty: 43
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
niestety nie! ale przez kilka dni bylo cieplej i bylo ok a potem znowu to samo! jakie masz spalanie na biegu jalowym i dawke paliwa. ja podejzewam ze u mnie pompki leja i dlatego tak pali ale niestety za sprawdzenie jednej u mnie chca 120zl za sztuke


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: