.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.lut.2025 23:10:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3 1.8 JN] Odcina zaplon po chwili dzialania
PostNapisane: 12.mar.2011 17:06:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2011 15:45:49
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce
Witam, mam nastepujacy problem, poniewaz dostalem bude do B3(bylo zamontowane PM) za grosze, zdecydowalem sie na przelozenie silnika od mojej skasowanej audiczki, a mianowicie 1.8 JN Ke-jetronic, w starej budzie normalnie odpalal i dzialal. Po przelozeniu silnika, pompy paliwa i calej instalacji (oprocz tylniej wiazki) nadszedl czas na odpalenie, krece, odpalil...5 sek zgasl, krece krece krece nic.. minelo kilka min i znow krece, odpalil i znow 5 sekund i zdechl. Zauwazylem ze pompa paliwa podczas pracy wydaje inny dzwiek niz zwykle wydawala. Pobawilem sie troche uruchamiajac pompe poprzez zaplon i 1 obrot walu, po czym bylo bum i benzyna polecialaaa spod samochodu, okazalo sie ze wywalilo scianke z filtra paliwa (WTF!?). Aha zapomnialem dodac ze po kreceniu rozrusznikiem cos jakby stukalo w rozdzielaczu wtryskow.

Prosze o pomoc :(


Ostatnio edytowano 05.kwi.2011 08:48:26 przez Smiglo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2011 19:13:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Tylna wiązka... A podłączyłeś prawidłowo akumulator ciśnienia paliwa? Wszystkie podciśnienia na właściwym miejscu? Pompa się wyłączała po chwili, czy męczyła cały czas?
Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2011 19:58:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2011 15:45:49
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce
Pisząc tylnia wiązka mialem na myśli wiązke prowadzącą do tylnich świateł i głośnikow (bynajmniej tak mi sie zdaje).
Akumulator ciśnienia paliwa? A cóż to takiego? Podciśnienia na 98% są dobrze, bo wszystkie pasują i żadnego wolnego przewodu nie widze. Jest jakiś przekaźnik po za komputerem, który steruje rozdzielaczem wtrysków i ciśnieniem paliwa?

Pompa włączała sie dopiero po przekręceniu rozrusznikiem i wyłączała się po chwili.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2011 14:07:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2011 15:45:49
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce
Witam, chyba znalazlem przyczyne. Podczas przekladania wiazki najprawdopodobniej wyskoczyly 2 kable z ktorejs z kostek w okolicy skrzynki z bezpiecznikami. Jeden jest koloru czarnego a drugi czarny z niebieskim paskiem. Jak je dotykam to samochod odpala i chodzi na wolnych obrotach a przy dodaniu gazu nie przekroczy 3 tys obrotow bo mu brakuje paliwa najprawdopodobniej. I tu tez mam problem, bo nie mam pojecia do ktorej kostki powinienem wpiac te kable... Czy ktos wie od czego sa te kabelki i gdzie powinny byc podlaczone? dodam ze maja wsuwki damskie, ksztaltem robione pod kostki. Może ma ktos chociaz schemat po polsku, bo nie jestem oblatany w technicznym angielskim, jeszcze skrotami pisanym, bo tylko na taki schemat natrafilem. Prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2011 08:21:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2011 15:45:49
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce
Witam, problem rozwiazany lecz nie do konca.
Zrobilem od momentu zlozenia Audi juz ok 700 km, lecz nadal jest cos nie tak. Mianowicie silnik JN przy otwieraniu drugiej przepustnicy potrafil wgniesc w fotel, ~4500 rpm. A teraz bida... moc prezentuje jak diesel, caly czas taka sama... na dodatek nie raz co kilkanascie km zaczyna go odcinac przy 5 tys, pozniej przy 4, 3, 2, 1 i gasnie. No chyba ze przed zgasnieciem zrestartuje zaplon i wtedy znow "normalnie" jedzie. Czy pompka paliwa moze dawac tak znac o swoim uszkodzeniu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2011 08:52:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2011 15:45:49
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce
wczoraj samochod padl calkiem, tak go juz odcinalo ze nie dalo sie jechac. Nie wiem co jest tego przyczyna, bo pompka paliwa nie, bo wczoraj wymienilem na inna razem z nowym filtrem, a i cewka zaplonowa tez nie bo podstawilem inna i jest to samo. Teraz pytanie, komputer czy moze rozdzielacz wtryskow z tym mechanicznym przeplywomierzem? Bo nic innego nie przychodzi mi do glowy. Podkreslam silnik nigdy nie widzial gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2011 18:27:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2011 15:45:49
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce
jest w stanie mi ktos pomoc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2011 23:33:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Nastawnik ciśnienia paliwa w rozdzielaczu?
Kable do czujnika temperatury silnika są na miejscu?

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2011 14:42:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2011 15:45:49
Posty: 10
Lokalizacja: Kielce
Nastawnik cisnienia? ten caly regulator przy rozdzielaczu tak?
Co do temperatury...kable owszem sa na miejscu, ale czasami pokazuje temperature normalnie, a czasami od razu wskakuje na opor >110, po czym spada po jakims czasie. Zastanawialem sie czym moze byc spowodowane to wariowanie wskazywania temperatury, ale nie wiem. Moze gdzies mase traci? I przez to caly problem.. nie wiem..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: