.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 00:37:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Prosze o analize logów audi A6 2,5 TDI quattro
PostNapisane: 08.kwi.2011 13:20:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2011 13:15:34
Posty: 3
Witam, proszę o analizę logów audi A6 2,5 TDI quattro auto jest tak słabe że z seryjnych 150km wydaje sie że ma ledwo 100. Auto po prostu stopniowo robiło sie coraz słabsze, coraz słabsze aż w końcu postanowiłem sie za nie wziąć. Jak sie depnie gaz do podłogi auto musi chwile pomyśleć dopiero jedzie. Wymienione już 3 przepływomierze. 5 miesięcy temu miało wymieniany rozrząd i prze i po wymianie nic sie nie zmieniło (sprawdzałem wężyki od podciśnień są całe) Prosze o pomoc

http://vaglog.rtnet.pl/logo1024_42187.html
http://vaglog.rtnet.pl/logo1024_42188.html
http://vaglog.rtnet.pl/logo1024_42189.html
http://vaglog.rtnet.pl/logo1024_42190.html
http://vaglog.rtnet.pl/logo1024_42191.html
http://vaglog.rtnet.pl/logo1024_42192.html
http://vaglog.rtnet.pl/logo1024_42193.html
http://vaglog.rtnet.pl/logo1024_42194.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 17:10:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
odepnij wydech za T i zaloguj 011d.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 17:43:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
meszrum napisał(a):
odepnij wydech za T i zaloguj 011d.


Czy oprócz przytkanego kata nie widać tu padniętej przepływki :?:

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 20:49:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
toms001 napisał(a):
meszrum napisał(a):
odepnij wydech za T i zaloguj 011d.


Czy oprócz przytkanego kata nie widać tu padniętej przepływki :?:


jeżeli będzie zatkany katalizator, to silnik nie będzie mógł zasysać normalnej ilości [masy] powietrza, gdyż nie będzie w stanie wypuścić normalnej ilości spalin - wówczas będziemy mieć małą masę powietrza mierzoną przez lmm.

poza tym widać, że parcie na gorącą stronę T jest dosyć słabe, co potwierdzałoby teorię z katalizatorem.

również wolne wstawanie T po OB może świadczyć o niedrożności katalizatora.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2011 22:24:10 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Mimo wszystko wydaje mi się, ze LMM nie spełnia juz swojej roli.
Okaze sie po udroznieniu wydechu.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 00:22:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2011 13:15:34
Posty: 3
W poniedziałek sprawdzę ten wydech jak mówicie a co to jest LMM ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 11:52:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2008 23:25:54
Posty: 130
Auto: Passat B5 AHU
logo1024 napisał(a):
W poniedziałek sprawdzę ten wydech jak mówicie a co to jest LMM ??


przepływomierz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 13:55:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
meszrum napisał(a):
toms001 napisał(a):
meszrum napisał(a):
odepnij wydech za T i zaloguj 011d.


Czy oprócz przytkanego kata nie widać tu padniętej przepływki :?:


jeżeli będzie zatkany katalizator, to silnik nie będzie mógł zasysać normalnej ilości [masy] powietrza, gdyż nie będzie w stanie wypuścić normalnej ilości spalin - wówczas będziemy mieć małą masę powietrza mierzoną przez lmm.

poza tym widać, że parcie na gorącą stronę T jest dosyć słabe, co potwierdzałoby teorię z katalizatorem.

również wolne wstawanie T po OB może świadczyć o niedrożności katalizatora.


Wiem wiem, zastanawiało mnie tylko czy przy takim nieznacznym lagu turba na niższych obrotach lmm będzie mierzyć batdzo źle w całym zakresie.

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 16:32:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
toms, w logu 003, 011 -> http://vaglog.rtnet.pl/logo1024_42191.html

Widac jak T w granicach 3RPM osiaga zadanie, a lmm leży. Co nie wylkucza kata.

pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 19:15:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Taka od początku była moja diagnoza, tylko wobec takiego autorytetu jakim w temacie diagnostyki jest Meszrum przedstawiłem swoje zdanie w formie pytającej. :)

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2011 22:30:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
toms001 napisał(a):
Taka od początku była moja diagnoza, tylko wobec takiego autorytetu jakim w temacie diagnostyki jest Meszrum przedstawiłem swoje zdanie w formie pytającej. :)


to jest zdecydowanie najlepsza rzecz jaką czytałem w tym roku ;) .


wracając do lmm - oczywiście macie rację, że mierzy mało. rzecz w tym, że autor wątku wymieniał je po trzykroć. zatem założyłem, może niesłusznie, że jest ono OK.

czasem jest tak, że katalizator ma wpływ na pomiar lmm i doładowanie [bardzo niedrożny], a czasem jest tak, że tylko na lmm [średnio niedrożny - choć to rzadki przypadek].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2011 13:53:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2011 13:15:34
Posty: 3
No i wydech wypięty i żadnych zmian auto do 2,5tys nie idzie dopiero powyżej jak turbo złapie zaczyna jako tako jechać. Jak VAG-COM 409.1 sprawdzić wtrysk? Jakie parametry powinny być bo nie wiem jak to sprawdzić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2011 23:32:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wtryskiwacz[e] zostaw w spokoju.

jeżeli log 011 był robiony na 3jce, to ten samochód ma 150PS. od 2000rpm do 4000rpm masz ok. 6s, co znaczy, że samochód ma pełną moc.
[nie zwróciłem na to uwagi na początku]

możesz bezdotykowo wyczyścić przepływomierz.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: