.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 00:16:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4] Avant 2.0 16V Quattro jadąc na LPG spala także PB
PostNapisane: 01.lut.2011 20:11:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
Mam kolejny problem ze swoim silnikiem ACE a mianowicie jadąc na LPG spala mi około 11l/10okm tego paliwa i dodatkowo od 1 do 2l paliwa.
W sumie objawy zaczęły się po wymianie pompy paliwa -poprzednia zatarła się bo mało paliwa było w zbiorniku.
Dodam że odcięcie paliwa podczas pracy na LPG mam poprzez regulator wtrysku paliwa i przez 800tyś km od montażu nie miałem żadnych problemów. Po wymianie pompy (nowa jest oryginalna Pierburga) jak zaczęły się te objawy pobierania paliwa mechanik powiedział mi że właśnie regulator wtrysku się zużył i dlatego przepuszcza paliwo. Wymieniłem i przez 3tyś km było ok i znów zaczęły się objawy przepuszczania PB, to wymieniłem na następny i wytrzymał również około 3tyś km. Drogi to interes bo używany ten regulator to około 200zł kosztuje.
Czego to może być wina że psuje mi się ten regulator?
Dodam że przed ostatnią awarią tego regulatora gdy była odwilż po wjechaniu w większe kałuże jadąc na LPG auto dławiło się jakby jakieś zwarcie- ale na dole nie widziałem żadnych przewodów które mogłyby się zwierać.
Nie wiem już co robić- można odciąć pompę paliwa podczas pracy na LPG ale to nie jest rozwiązanie gdyż próbowałem jeździć na wypiętym bezpieczniku od pompy paliwa i wtedy auto nie trzyma obrotów na LPG.
Proszę o jakieś sugestie co może powodować moje problemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2011 20:22:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
możliwe, że te nastawniki ciśnienia paliwa padają Ci przez to, że masz odcięte paliwo ze pomocą tego emulatora do nastawnika, ja mam odcięcie na pompie i osobiście przejechałem autem na LPG 150tyś km a zanim kupiłem auto miało gaz już 7 lat i u mnie z pompą nic sie nie dzieje, nie wiem dokładnie jak jest z tymi bezpiecznikami ale skoro piszesz, że jak wyciągniesz bezpiecznik to nie ma wolnych obrotów więc pewnie ten bezpiecznik nie jest tylko do pompy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2011 12:05:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 17:23:22
Posty: 72
Lokalizacja: Olsztyn
1. Odcięcie na pompie jest O.K.

2. Jak bez bezpiecznika pompy kuleją wolne obroty to regulacja LPG (prawdopodobnie jest za ubogo, bo gdy LPG "podpiera się" benzyną to wolne obroty są O.K. - tak?)

_________________
100 C3 quattro Avant (R5 - NF) było
100 C4 quattro Avant (R4 - ACE) było
S6 C4 quattro Avant (V8 - AEC) było
A6 C5 quattro Avant (V8 - ARS) jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2011 12:53:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Robak napisał(a):
1. Odcięcie na pompie jest O.K.

2. Jak bez bezpiecznika pompy kuleją wolne obroty to regulacja LPG (prawdopodobnie jest za ubogo, bo gdy LPG "podpiera się" benzyną to wolne obroty są O.K. - tak?)


możliwe, że tak jest, można sprawdzić napięcie na sondzie z bezpiecznikiem i bez i będzie wiadomo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2011 00:11:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
Na innym forum napisali mi że mogę mieć przypchany wężyk zwrotny idący od regulatora ciśnienia paliwa? Czy ktoś mógłby mi bliżej opisać który to wężyk?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2011 20:16:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
lesdud napisał(a):
Na innym forum napisali mi że mogę mieć przypchany wężyk zwrotny idący od regulatora ciśnienia paliwa? Czy ktoś mógłby mi bliżej opisać który to wężyk?


jutro zerkne jak tam u nas jest z tą regulacją ciśnienia paliwa, kilka rurek tam idzie ale na moje wątpie, żeby to miało wpływ, poza tym czym miał by sie zapchać, musisz chyba wyrzucić ten emulator do odcięcia paliwa nastawnikiem, odciąć pompe i niestety sprawić sobie nowy nastawik, jak chcesz to podłącz voltomierz pod sonde i zobacz jakie jest napięcie na wolnych a później wypnij bezpiecznik od pompy i zobacz czy sie zmieni dużo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2011 10:50:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2008 23:49:26
Posty: 87
Lokalizacja: Złotniki Kuj.
Auto: Audi S8 D2 4,2 AHC 340KM Tiptronic
Problem rozwiązany - w urządzeniu PD-45 które odcina paliwo był zimny lut na zasilaniu.

Temat do zamknięcia


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: