Witam wszystkich forumowiczów!
Byłem już kilka razy u różnych mechaników, dokładnie jakiś rok czasu z tym się męczę, mechanicy już różne rzeczy mi wymyślali od wymiany czujnika stukowego, po podkładanie filca pod ten czujnik, aż po stwierdzeniu że silnik pada. Naprawdę nie mam już pomysłów chyba udam się do autoryzowanego salonu może oni mi pomogą. Proszę jeszcze was o pomoc może ktoś z was już miał z takimi błędami do czynienia, proszę o interpretację błędów i jakie macie pomysły jak temu zapobiec. Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.
KODY BŁĘDÓW - Silnik Data 16.04.2011 Godzina 17:45:33 8D0907557B 1,6L R4/2V MOTR HS D08
17733 - Czujnik antystukowy cylindra 1 - zakres kontroli brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17735 - Czujnik antystukowy cylindra 3 - zakres kontroli brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17736 - Czujnik antystukowy cylindra 4 - zakres kontroli brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17734 - Czujnik antystukowy cylindra 2 - zakres kontroli brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16711 - Czujnik antystukowy 1 strona 1 - niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Pozdrowienia.
_________________ Krzysiek
|