.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 00:46:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [4.2 V8] Zmiana automatu na manual w sterowniku
PostNapisane: 17.kwi.2011 09:03:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2006 22:52:30
Posty: 133
Lokalizacja: Kraków
Witam,

orientuje się ktoś może gdzie w vag-comie zmienia się z automatu na manual w sterowniku w silnik 4.2 V8 ?

będę wdzięczny za pomoc
pozdrawiam

_________________
B2 sedan quattro 4.2 V8 '85
B2 coupe '82


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2011 10:09:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Nie zrobisz tego. ECU zakodowane fabrycznie np pod aftomat pozostanie takim ECU.

Pozostaje Ci kupno ECU od manuala.

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2011 10:14:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2006 22:52:30
Posty: 133
Lokalizacja: Kraków
na pewno ?
silnik z ECU jest z A8 95r. ABZ
i on już jest "kodowalny"

_________________
B2 sedan quattro 4.2 V8 '85
B2 coupe '82


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2011 10:27:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
sokolnh napisał(a):
na pewno ?
silnik z ECU jest z A8 95r. ABZ
i on już jest "kodowalny"


na pewno ? :>


Możesz śmiało próbowac ;) łączysz sie z silnikiem i klikasz RECODE -> wpisujesz kodowanie pod manuala i gotowe :peace:

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2011 11:27:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
sokolnh napisał(a):
na pewno ?
silnik z ECU jest z A8 95r. ABZ
i on już jest "kodowalny"


kodowalność nie ma nic do rzeczy.

problemem są mapy i osprzęt skrzyni automatycznej, w której występują czujniki, których brak jest w skrzyni manualnej - ECU oczekuje sygnału z tych czujników, a jeżeli ich nie otrzymuje to wówczas nie ma możliwości by silnik pracował prawidłowo.

albo zmiana ECU, albo zmiana samego programu [w tym roczniku poprzez lutowanie].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2011 20:07:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2006 22:52:30
Posty: 133
Lokalizacja: Kraków
ok,
dzięki ;)

_________________
B2 sedan quattro 4.2 V8 '85
B2 coupe '82


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: