No więc sprawa wygląda TAK korekta zrobiona.
Banalnie prosty zabieg 15 minut.
Dla zainteresowanych.
Zdejmujemy plastikową osłnę paska rozrządu
Luzujemy trzy śruby na kole żębatym wałka rozrządu i delikatnie przesówamy w lewo lub w prawo, dokręcamy śruby i odplamy auto ,sprwadzamy
w MB.004 jaka jest odchylenie.
Tak jak kolega napisał wczesnie im bliżej zera 0 tym lepiej.
Potrzene dwa klucze 13 i 18 oraz VAG .
Efekt w moim przypadku:
Auto przekroczyło magiczne 160km/h ba nawet 170 a było troche pod górkę, i dalej się rozpędzał lecz zabrakło drogi . Wydaje mi się ze jest jakby żwawszy. Celowałem w 0.0 ale nie miałem zabardzo czasu żeby się z tym pobawić trafiłem 0.6 .
Mam nadzieje ze problem rozwiązany pojezdzę troche i się okaże.
Log Statyczny 004 po korekcie.....
Narazie Dzięki Serdeczne za wsparcie.