Zagor napisał(a):
Z ASO, tam przez jakiś czas lali Castrola do wszystkiego, po Castrolu motor wygląda jakby w smole pracował a nie w oleju
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ja teraz leje LM, a do AEB lany był i będzie M1.
I znowu muszę przyznac rację koledze Zagór, leja tego castrola slx 1/2 syntetyka w motory o zupełnie innych specyfikacjach wszedzie gdzie da rade... tu chodzi o biznes i podpisanie umowy z castrolem i dystrybycją... zalalem po kupnie na szybko raz castrola do TDI BKC i wziąl 200ml do wymiany. Zalalem motula specific dla 505.00/01 i nie martwie sie juz 2 rok o zadne konsumpcje olejowe. Inną kwestią jest, ze motor moze juz ma luzy i go konsumuje nie zaleznie od marki oliwy. Z doswiadczenia mialem 1,8 T jeszcze na pomaranczowych kierunkach
![n :diabel:](./images/smilies/020.gif)
i na castrolu po strasie nad morze po odpaleniu go na drugi dzien koleś, az mi uwage zwrocil ze przyjechal tu odpoczywac i wdychac jód, a nie kleby bialego dymu. Troche mi bylo glupio bo byl lanosem
10W40 end 10W60 sa w full syntetykach w Juesej kosztują krocie, ale sa bardzo, bardzo dobre do kosiarek sport, lecz full syntetyki jak np. ten test niezalezny...
http://grejf.nazwa.pl/Oil-Tests.pdf
4 z hakiem MB cierpliwości...
prosze wziać pod uwage jedno, ze sa to oleje nie jednolitej specyfikacji i w jednym danym motorze moze on sie roznie zachowywac, pod wzgledem konsumpcji jak i tarcia. To sa ichnie ceny i ichnie koncerny marek, u Nas niestety nie... chodzi mi o podróbki, czy inne wymysly... pod danym markowym logo.
Jako 100% syntetyk, nie blend, motul b.ladnie wypadl 1misc... szkoda ze nie byl to 5W30 8100.