.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 17:33:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1Z 1.9tdi] korek bloku silnika
PostNapisane: 01.cze.2011 16:59:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2006 23:35:31
Posty: 415
Lokalizacja: woj. małopolskie
Witam.Panowie mam pytanie odnośnie korka bloku silnika tzw BROK w silniku 1Z.Najprawdopodobniej ucieka mi przez jeden z nich płyn gdyż wszędzie jest sucho a pod samochodem po przestanej nocy zawsze jest trochę płynu.Mam kilka pytań:
- Na czym polega jego wymiana? Czy wystarczy wybić stary i wbić nowy bo słyszałem że one są wbijane?
- Jak one w ogóle się utrzymują na miejscu jeśli w układzie jest ciśnienie czy po zbyt lekkim wbiciu nie wyskoczą?
-Czy jest możliwość wbicia go za daleko że korek wpadnie do bloku silnika?
- Znacie może średnice jaka przychodzi do silnika 1Z lub numery tego elementu z etki?
- Jak najlepiej go wymienić bo dostęp jest strasznie kijowy? Czy da się to zrobić bez wyciągania turbiny??

Prosił bym o jakieś konkretne odpowiedzi które coś mi rozjaśnią w tym temacie gdyż będę musiał z tym sam zrobić gdyż żaden mechanik nie wiadomo dlaczego nie chce się podjąć tej roboty...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2011 20:50:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Jestem prawie pewny, że nie cieknie CI z broka, tylko z plastikowego króćca na głowicy. dokładnie ten 15
Obrazek
Części do kupienia poza aso za parę zł. Przy wymianie nie dokręcaj za mocno bo będzie znowu ciekło po pewnym czasie.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2011 21:47:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2006 23:35:31
Posty: 415
Lokalizacja: woj. małopolskie
niestety każdy króciec,każde połączenie węży czy to z silnikiem czy z innymi elementami układu już sprawdziłem i wszędzie sucho.akurat ten króciec już wymieniałem i jego pierwszego teraz sprawdzałem.niestety jak patrze od drugiej strony silnika to właśnie przy jednym z tych korków jest mokro i widać zielony nalot po płynie...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: