Witam.
Jest po sporych przejsciach z moim tiptronikiem.
Dwa tygodnie temu skrzynia wskoczyła w tryb awaryjny ( tylko trzeci bieg )
Po vagowaniu wyskoczyły dwa błedy : 17195 za duzy poślizg sprzęgła oraz 17114 niewłaściwe przełożenie biegu. Po skasowaniu błedów juz nie mogłem ruszyć autem
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Po wstawieniu auta do goscia który naprawia skrzynie, powiedział że konwerter siadł i prawdopodobnie jeszcze cos w srodku. Padła dezycja na zmiane skrzyni na inna ( FAU ) taka samą zregenerowaną z regenerowanym konwerterem. Skrzynia ładnie wrzuca biegi D R nie szarpie przy zmianie biegów itp. ale jak jade i dodaję gazu np na 5 biegu ( podobnie jak na 4 ) obroty wzrastaja szybciej niz predkość auta tak jakby był gdzieś poślizg, wcześniej tego nie miałem.
VAG pokazał: 17125 - Torqu Conwerter Circuit Performence or Stuck off.
P0741 - 35 - 10 Intermittent
tłumaczenie - Uszkodzenie konwertera sprzęgła możliwości lub odcięty
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Bład pojawił sie ponownie po jakims czasie.
Po wymianie skrzyni mechanik kazał przyjechać na wymianę oleju za 2000 - 3000 kilmetrów.
Link jak zachwoują się obroty silnika na 5 biegu
http://www.flickr.com/photos/78046631@N00/5706262509/
Panowie co mam teraz zrobić bo trochę jestem podłamany
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
??