Cytuj:
każdy normalny tuner po sfleszowaniu ECU powinien zrobić całość logów, a już szczególnie powinien się zainteresować 011 oraz 003.
Pierwsze primo
... a co nas obchodzi czy tuner jest normalny... moze jest wariatem - dla czipa nie ma to znaczenia
Drugie primo
czip byl zrobiony kiedys tam (jak sadze przez poprzedniego wlasciciela)
a) czy wiesz, ze nie byla robiona diagnostyka?
b) czy wiesz, ze od poczatku bylo zle - moze wszystko bylo cacy i sie zwyczajanie w aucie cos z czasem zrabalo? (moze to bylo przyczyna sprzedazy...)
Cytuj:
program jest zły, gdyż jest bardzo mocny i został zaimplementowany jako forma naprawy, a ponadto zupełnie nie pasuje do stanu zużycia silnika. poza tym, program jest ustawia w zasadzie na sztywno wszystkie limitery w użytecznym zakresie rpm.
taaa.... czipy sa zle bo sa za mocne albo czipy sa zle bo malo daja - po prostu czipy sa zle
jak dla mnie ogr leca troche w dol od 4 tys wiec nieprawda jest, ze wszystko jest na sztywno 9ale to i tak malo istotne bo czip ma byc mocny a nie finezyjny). Moge za to pokazac loga 008 (przed usunieciem z netu udalo mi sie te logi sciagnac) z 2,5 AFB zaczipowanego na 200 koni przez znanego i polecanego tunera gdzie ograniczniki sa na sztywno do 4300 i ludzie prawie sie onanizowali ogladajac wykres
Niestety tak to juz jest - czip to zlo
To nie wersja 150 konna, ze troche podczipowac i 180+ jest , tu startujesz z wyzszego pulapu i zeby klient cokolwiek zauwazyl to niestety trzeba zakoksowac
Zalozmy, ze przy tym niby za mocnym czipie auto mialoby 205 koni (strzelam - jakby bylo "zdrowe") to jest szczerze mowiac i tak na granicy zauwazalnosc (wzrost ponizej 15% zwykly smiertelnik i tak bez hamowni nie do zauwazy...)
Ja nie mam zamiaru bronic czy krytykowac - jedyne co wiadomo po logach ze auto ma czipa i ze cos kuleje ale nie widze powodu by (
jeszcze w tym momencie) wieszac psy na tym kims...
zadanie dla Ciebie Meszrumie
Sprobuj prosze pobawic sie w tunera i zamodeluj tabelke z granulacja co 100 obrotow z ogranicznikiem obrotow, ogranicznik dymienia i tak przy czipie wysyla sie w kosmos wiec sprobuj zamodelowac moment.... zalozenie: czip musi miec sens (wszystko co ponizej 200 koni w tym aucie/oczywiscie sprawnym/ jest bez sensu) i pamietaj, ze za duzy moment moze zrobic demolke w skrzyni (ale wzrost musi byc - klient musi miec banana na twarzy)
=>ja sprobuje zjechac to pozniej na maxa.... zobaczysz, ze co by tuner-Meszrum nie zrobil bedzie zle...
To samo zprobuj zrobic dla mapy T (w EDC15 cisnienie zadane jest zalezne od zyczonej dawki i obrotow.. naturalnie zajmij sie prosze tylko drobnym wycinkiem tej mapy w stanie "deska")
Pozdrawiam,
Przemek