Przejechałem się niedawno A6 z takim samym silnikiem jak mój też w automacie i w quattro i czuć było jak to auto przyspiesza. W moim samochodzie jest dużo gorzej. Pewnie bym na to nie zwrócił uwagi gdyby nie to, że 'raz' na 10 przyspieszeń auto idzie naprawdę dobrze, aż czuć jak wbija w fotel
Z tego co wyczytałem W INTERNECIE jest kilka wynalazków odpowiedzialnych za to przyspieszenie. M in:
Gruszka między kolektorem a chłodnicą - sprawdzone działa. Chodzi w pełnym zakresie.
Fazy rozrządu - wedle tego co znalazłem na forum w grupie 027
na wolnych w pierwszym okienku powinno być 0(tak u mnie też jest) natomiast w 3 i 4 okienku 3-6* Ca (u mnie jest 0) jak dodam trochę gazu robi się -3, następnie 0, następnie 18 * CA.
Podczas jazdy w 1 okienku pod obciążeniem powinno się pojawić 1 (co oznacza, że fazy się włączyły i tak też u mnie jest) a w polu 3 i 4 16-25* CA (u mnie pojawia się 23* CA)
-Rozrząd niedawno był zmieniany, założyłem blokadę, wszystko jest na znakach. Przed wymianą rozrządu parametry w grupie 027 były takie same jak teraz.
-Kable, świece, sondy są nowe
-Na vagu nie ma zadnych błędów
-Nie ma różnicy pomiędzy benzyną a LPG
-Nie ma katalizatorów - wycięte
-cewka i przepływka podmieniona - bez zmian
-kompresja książkowa
Jedynym mankamentem auta jest jakaś nieszczelność wydechu i olej, który troszkę się sączy spod zaślepek.
Panowie liczę na waszą pomoc i sugestie
A moze chociaż ktoś z takim samym silnikiem, mógłby napisać jakie ma wartości w grupie 027 na wolnych obrotach i podczas jazdy ?
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)