.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 17:48:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 11:02:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
:peace: Dzięki.

Maciu też namierzyłem tydzień temu zestaw, którego zdjęcie podałeś. W ETCE to "korek z uszczelką" :):
Po rysunku z ETKI nie dało się stwierdzic, czy to element o który mi chodzi.

Opis zrobiłem właśnie z myślą, że ponoc `awaria` o-ringów to bolączka pomp tego typu i ktoś skorzysta z dokładnego opisu.

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2009 19:53:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2006 16:18:42
Posty: 124
Lokalizacja: warszawa
Gratuluję samozaparcia, widzę że znalazłeś pomyślne rozwiązanie, powinno służyć
długo i bezproblemowo. :peace:

_________________
audi 4ever however whenever


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2009 22:02:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Tomek gratulacje cieprliwosci i skutecznosci rozwiązania problemu :) Bede wiedzał do kogo zwrócic sie jak bede miał podobny problem ;)

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2009 22:17:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Dobrze że ten olej polał Ci rolkę od micro paska , i przestałeś mieć lęki przy odpalaniu auta :D

Tomsiu.zadzwoniędo Ciebie w tygodniu (stary nr nie aktualny)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2011 17:45:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2006 10:00:32
Posty: 573
Lokalizacja: Młynarze
Auto: Allroad C5 2.7 MT
Sorry za odgrzanie takiego starego wątku, ale obiecałem toms'owi.

Problem wystąpił i u mnie w cygaro. Różniej maści zamienniki z gumkowego sklepu nie zdawały egzaminu. Tak po kilkudziesięciu kilometrach lub po kilku wyjazdach w czerwone pole płyn zaczynał się sączyć i ciec.
Dogadałem się z toms'em i podesłał mi jedną sztukę swojego dorobionego czerwonego o'ringa. Zrobiłem już ok. 800km nie żałując bryce obrotów. Jest dobrze i mam nadzieję, że tak zostanie. Polecam profesjonalnie dorobione o'ringi. Widać, że ludzie znają się na rzeczy i wiedzą co robią.

_________________
Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2011 20:20:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
Maniek, pompa tylko ciekła? czy miales tez zanik wspomagania?
pozdro ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2011 23:28:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2006 10:00:32
Posty: 573
Lokalizacja: Młynarze
Auto: Allroad C5 2.7 MT
Zaraz po starcie wycieku wspomaganie było, dopiero po opróżnieniu znacznej części zbiorniczka z płynem wspomaganie zaczynało przerywać. Hamulce były cały czas, bo gruszka nowa dobrze trzyma.

_________________
Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2011 21:58:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
wlasnie gdzie kupiles gruche? chyba musze i ja to zrobic :( odpisz na pw. bo mam jeszcze kilka pytan ddo Ciebie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2011 20:57:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
ManiekManiak napisał(a):
Sorry za odgrzanie takiego starego wątku, ale obiecałem toms'owi.

Problem wystąpił i u mnie w cygaro. Różniej maści zamienniki z gumkowego sklepu nie zdawały egzaminu. Tak po kilkudziesięciu kilometrach lub po kilku wyjazdach w czerwone pole płyn zaczynał się sączyć i ciec.
Dogadałem się z toms'em i podesłał mi jedną sztukę swojego dorobionego czerwonego o'ringa. Zrobiłem już ok. 800km nie żałując bryce obrotów. Jest dobrze i mam nadzieję, że tak zostanie. Polecam profesjonalnie dorobione o'ringi. Widać, że ludzie znają się na rzeczy i wiedzą co robią.


Po perypetiach, które opisywałeś na PW, ja naprawdę nie wiem jak u Desa wytrzymał zwykły klejony o-ring za 2zł. :):

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2011 19:14:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
toms a nie dałoby rady tak załatwić tych o-ringów co byś wysłał pocztą?Mam problem taki z pompą w cygarze i myślałem nad zakupem pompy ale widzę że idzie rozwiązać ten problem.
U mnie zaczęła się zabawa z cieknącą pompą jak zalałem zbiorniczek czerwonym płynem ATF.W tej chwili co tydzień literka muszę wlać.
Czym dokręcałeś te śruby krzyżowe?

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2011 21:16:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Mankowi wysłalem sztukę z moich zapasów, z tego co wiem to maszynę wywieźli poza Wroclaw i teraz już tylko na zamówienie
http://www.gossler.pl

Z katalogu oczywiście dobiorą, ale UWAGA - tolerancja dla seryjnej produkcji to 0.1mm, a to w przypadku naszych pomp robi różnice, więc jak zamawiać to tylko `na sztukę` w idelanym rozmiarze. Nie wiem czy dalej pracują tam przy maszynie ci sami kumaci ludzie, podobno kiepsko ich tam niemcy traktowali.

Śruby krzyżowe dokręcałem... zapierając o siebie 2 szerokie, płaskie śrubokręty, ale jak jest dojście to można delikatnie młoteczkiem dobić. Oczywiście najlepiej mieć odpowiedni do tego klucz, ale idzie sobie poradzić.

Powodzenia! :)

EDIT: Napewno nie wszyscy wiedzą, ale ZIELONY Febi 6162 to nie zawsze niest minerał, różnica jest w szczegółach. Jeśli na opakowaniu jest Mineral-based, a pod spodem maczkiem SYNTHETIC - to mamy zbyt rzadki płyn, a do zatarcia pompy lub jej rozszczelnienia już prosta droga.

Polecam lekture - przedostatni post user Karto, jest tam też zgłębienie tematu zalinkowane z forum golfa

http://www.audi80.pl/b4-plyn-do-wspomag ... 118,30.htm

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2011 13:03:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Czemu nie poszukacie dokładnie na forum?? W jednym z wątków wypisałem wszystkie potrzebne rozmiary;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2011 17:07:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2006 10:00:32
Posty: 573
Lokalizacja: Młynarze
Auto: Allroad C5 2.7 MT
Znam już powód "zużywania" się uszczelek. Płyn jaki mi dobrano "z oryginału" to syntetyk. Oznaczenie G 004 000 M2. Przez długi czas po założeniu ringa od toms001 było wszystko ok, ale przez ostatnich kilka dni co rano po odpaleniu migała mi kontrolka przez kilkanaście sekund. Pewnie znowu gdzieś jakaś nieszczelność i ciśnienie spiernicza. Na pompie sucho więc jeszcze nie ma paniki. W weekend postaram się kupić właściwy płyn i wymienić, jak dobrze zrozumiałem będzie to Febi M6162.

_________________
Allroad C5 2002 2.7 BiT ARE manual 290KM@420Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2011 18:25:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Niestety czerwony płyn rozpuszcza oringi w układzie wspomagania. Pompa to najmniejszy problem. Nie masz już też oringów w maglownicy i wspomagaczu hamulców. Przerabiałem to u siebie. Ta migająca kontrolka spowodowana jest uszkodzonym wspomagaczem hamulców (nieszczelne uszczelnienia tłoka puszczają ciśnienie.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2011 20:23:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2010 17:25:44
Posty: 533
Lokalizacja: Liegnitz bierkenau
Auto: kibitka
Witam was koledzy...

toms001 możesz podac adres gdzie dorabiałeś oringi???

PS. gdzie dokładnie znajduje się oring o którym mowa na poczatku tematu? :) foek juz nie widac

Ps. co do oleju to zalalem rok temu zwykly jakis i teraz mam za swoje...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2011 19:13:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
ratmasta napisał(a):
Witam was koledzy...

toms001 możesz podac adres gdzie dorabiałeś oringi???

PS. gdzie dokładnie znajduje się oring o którym mowa na poczatku tematu? :) foek juz nie widac

Ps. co do oleju to zalalem rok temu zwykly jakis i teraz mam za swoje...


http://www.gossler.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: