.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 18:00:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 b5 2.5 tdi AFB] Prosze o ocene pierwszych logów
PostNapisane: 10.cze.2011 10:26:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2011 15:08:41
Posty: 2
Lokalizacja: Bartoszyce
[A4 b5 2.5 tdi AFB] Prosze o ocene pierwszych logów Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/remik323_48215.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/remik323_48218.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/remik323_48219.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/remik323_48220.html
Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/remik323_48221.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/remik323_48222.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/remik323_48223.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/remik323_48224.html
w logach widac że silnik nie trzyma obrotów skacze z742 na766 no i ta szósta korekcja. Uprzejmie prosze o pomoc .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 b5 2.5 tdi AFB] Prosze o ocene pierwszych logów
PostNapisane: 10.cze.2011 22:27:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
nie pomoge moze wiele ale pokomentuje
W logu 004BS pompa teoretycznie osiaga 0,8ATDC ale w 004S osiaga 0-0.4ATDC co jest nielogiczne (powinna te przynajmniej 0.6 osiagac bo kat zadany to az 2ATDC)
Wartosc dawki w 001S jest taka sobie (jezeli to automat to jest za niska -> podejrzenie uwalenia pompy bo w automacie jest normalnie wyzsza a to co jest to i tak "tak sobie" jak na manuala)

Przy niskiej dawce korekcja 1,3 (czy ile tam na tym 6tym) jest relatywnie wieksza niz przy wiekszej (procentowo wychodzi inaczej...)- ale tym chwilowo bym sie nie zamartwial
Chwilowo zrobilnym to co nic poza czasem nie kosztuje: to znaczy przegladnij tzw adaptacje (szukaj na tym forum) czy przypadkiem ktos tam nie namajtal (zmienial dawke, wolne obroty...) i przywroc (jezeli beda wartosci nie-defaultowe) wartosci fabryczne + logi ponownie
Mozna dla porzadku delikatnie poprawic kat wtrysku (dla jasnosci - formalnie jest ustawiony poprawanie aczkolwiek kat zadany nie jest osiagany-> roznica w 004 pomiedzy katem zadanym a faktycznym) i ponownie zlogowal (moze osiagniecie zadanego kata wtrysku cos poprawi - cholera wie...)
Jezeli te operacje nic nie zmienia to cala zabawa z ogladaniem walkow, sprawdzaniem wtryskow, pompy (koszta)....
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2011 10:52:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2011 15:08:41
Posty: 2
Lokalizacja: Bartoszyce
Dzieki za zainteresowanie tematem pujde za twoją radom (adaptacje) auto to manual wcześniej kąt był na -3 i w04s rządany i zdany się pokrywały przestawiłem w okolice -1 myśląc że się poprawi jednak nic to nie zmieniło spróbuje jeszcze przestawić na -2.Najbardziej martwią mnie te obroty,auto pali w miare dobrze 3,4sekundy kręcenia rano jak zimny potrafi nim tak dziwnie zatelepać no i obroty falują przez 1ą do 2uch minut(czujnik g2/g62) nowy, a jak zagrzany to tak jak widać w logaci.na odłączonym czujniku pali jakby lepiej.auto miało zmieniany motor razem z osprzętem też afb rok temu w starym zerwany pasek lewa głowica kaput,i tak myśle że może stary motor np miał obroty 742 a "nowy"766 i teraz ecu(moje) walczy z nowym motorem pomyślałem tak bo wiem że te silniki mają jedne albo drugie obroty.Pozdrawia Jarek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2011 14:41:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
formalnie kat 1ATDC jak i 3ATDC jak i 2ATDC jest poprawny wiec moja porada byla na zasadzie "cos kuleje wiec moze to mu pomoze/ulatwi ustabilizowac obroty" (jezeli probowales 3ATDC i bylo to samo to szkoda brudzic rak - jezeli mowa o problemie nierownymi obrotami..._)
Ja mialem 766 (trzymal rowno) i kiedys ja w wiedze o kabelku sie uzbroilem to wypatrzylem, ze bylo obroty podniesieone w adaptacjach - zdefaultowalem ustawienie i jest 742????
Jezeli ten motor to "skladak" to ciezko wyrokowac (a dasz glowe, ze na 100% wtryski sa z tego modelu itp)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: