Tu masz fotke, co prawda zaczerpnięta z innego forum ale nie chciało mi się rysować:
oczywiście mierzysz prąd czyli natężenie, ustaw na miernik na mA, prąd nastawnika nie jest wartością stałą i jeśli sonda jest sprawna zmienia się o jakieś 2.5mA, spróbuj ustawić tak, żeby oscylował od 0 do 2,5-3mA, ja przed regulacją zdjąłbym kleme i zresetował komputer, jak będziesz kręcił srubką to rób min obroty i chwile poczekaj, kręcąc w prawo zwiększasz dawke czyli prąd robi się mniejszy kręcą w lewo zmniejszasz dawke i prąd robi się większy, reguluj jak silnik będzie miał 50-70 stopnii bo jak włączają się wentylatory to prąd się lekko zmienia, przedtem możesz zrobić też taki zabieg, że odpalsz i jak auto pracuje wypnij kostke od nastawnika i jeśli obroty troche spadną to znaczy, że trzeba lekko dawke zwiększyć jeśli wzrosną trzeba lekko zmniejszyć i tak aż do skutku, później patrz na wskazania na mierniku, nie mam aparatu pod ręką bo bym wstawił filmik jak to wygląda
P.S.
Już nie wie który raz to pisze na forum ale taki sposób u mnie się sprawdza, niektórzy ustawiają na analizatorze
Powodzenia