.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 18:37:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Inne] prośba o analize logów w ALH
PostNapisane: 16.cze.2011 18:31:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2011 18:14:23
Posty: 4
witam,


proszę o analize logów bo juz opadaja mi rece i nie wiem co moge zrobic z autem, dodam ze pisze tutaj bo nigdzie indziej nie są w stanie mi pomoc, moje auto to golf IV ale na tamtym forum słabo z pomoca, wiec jak jest taka mozliwosc proszę o pomoc, logi dynamiczne:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bleee_48946.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/bleee_48947.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/bleee_48948.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bleee_48949.html

Dodam ze wymieniłem przewód podcisnieniowy pomiedzy zaworem sterującym (N75) a gruszką wychylajacą kierowniczki w turbinie, i gruszka tez była wyjęta i rozruszana oraz ruszalem kierowniczkami trubiny i ruszają sie swobodnie.

No i zapomnialem dodac ze przy okolo 2800obrotow wchodzi w tryb awaryjny i wtedy pojawia sie bład: 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference

jesli jest mozliwosc rozwikłania mojego problemu to dziekuje serdecznie

pamietaj o poprawnym nazywaniu tematow/Przemik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2011 08:14:16 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wydaje sie ze bez wyciagniecia sprezarki sie nie obejdzie... czyszczenie kierownic VTG plus kontrola stanu membrany gruszki.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2011 14:58:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2011 18:14:23
Posty: 4
jest to ostatania rzecz jaką chcialbym robic ale widze ze chyba jednak sie bez tego nie obejdzie, liczylem jeszcze na to ze to moze nieszczelnosc w przewodach albo czujnik N75 (sterujacy sztangą w gruszce),

dzieki za odpowiedz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2011 21:34:54 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jest ewidentne przeladowanie, wiec nieszczelnosc raczej odpada.

Wyczyscisz sprezarke i fura dostanie drugie zycie. :)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2011 06:31:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2011 18:14:23
Posty: 4
wykonywalem testy i ręczne wsysania i wypychania sztangi z gruchy i sie rusza niby w calym zakresie, wykonalem tez test sztangi vagiem ( blok 011) i tez pracuje normalnie, no i nawet odkrecilem gruchszke, zaatakowalem ją WD40 i ona niby chodzi płynie, pozniej polozylem sie pod auto i ruszalem kierowniczkami turbawki i niby chodza swobodnie tylko, jak pcham ten bolec ktory połaczony jest z kierowniczkami (co go sztanga popycha) to w gorym połoznie jakby lekko sie przycinało, czy to mozne swiadczyc ostatecznie o czyszczeniu turbiny?

dzieki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2011 08:37:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Moze.

Lanie WD40 na sztange gruszki mija sie z celem.... to tak jakbys ustawil butelke prostopadle do strumienia wody i chcial nalac do pełna.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2011 08:45:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
zdruzgotany_alh napisał(a):
jest to ostatania rzecz jaką chcialbym robic ale widze ze chyba jednak sie bez tego nie obejdzie, liczylem jeszcze na to ze to moze nieszczelnosc w przewodach albo czujnik N75 (sterujacy sztangą w gruszce),

dzieki za odpowiedz

Wykonaj w 011 BS test sztangi.
Jeśli sztanga w czasie testu się rusza - turbo do wyrwania, do wymiany zespół kierownic spalin (czyszczenie pomaga na chwilę i problem po czasie wraca).
Jeśli się nie rusza - jest nadzieja i trzeba będzie przejrzeć podciśnienia, sprawdzić działanie bączka i wszystkich elementów sterowania kierownicami spalin.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2011 16:42:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2011 18:14:23
Posty: 4
to przy 011BS sztanga ma nie pracowac? ja wykonywalem taki test (napisalem o tym w poscie powyzej) i u mnie sztanga pracuje w zakresie okolo 2cm (wciaga ją i wypycha grucha) co jakies 10s. to tak ma nie pracowac?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2011 17:55:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
zdruzgotany_alh napisał(a):
to przy 011BS sztanga ma nie pracowac? ja wykonywalem taki test (napisalem o tym w poscie powyzej) i u mnie sztanga pracuje w zakresie okolo 2cm (wciaga ją i wypycha grucha) co jakies 10s. to tak ma nie pracowac?

To chciałem wiedzieć.
Turbina niestety do wyjęcia i naprawy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: