Mam nadzieje, że ktoś zaraz na mnie nie naskoczy, że piszę o passacie. Silnik ma ten sam, jaki był montowany w audi, a poza tym do tego forum się wyjątkowo przyzwyczaiłem.
Mam problem z moim vw. Jak silnik jest zimny, to bardzo ciężko go odpalić. Uruchomi się, chwile popracuje i gaśnie. Obroty na poziomie 1000-500 się wahają. Zgaśnie tak z 5-6 razy i zaczyna już łapać temp to robi się coraz lepiej. Na wygrzanym silniku bieg jałowy jest trochę zawyżony - do jakiś 950obr/min.
Wymieniłem świece i czujnik temp ale to nic nie pomaga.
VAG pokazał to:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)
00561 - Mixture Adaptation
Krańcowa regulacja składu mieszanki - uboga > ciśnienie paliwa, EVAP (zawór oparów paliwa), pompa, MAF (przepływomierz), wtryskiwacz
17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings
Błąd podstawowego ustawienia przepustnicy, uszkodzona
17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings
Błąd podstawowego ustawienia przepustnicy, uszkodzona
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
Czujnik temperatury płynu chłodzącego ECT- wysokie napięcie
Auto zasilane PB i LPG. Od czego zacząć? Doradźcie mi coś bo już mnie zaczyna coś trafiać z porannymi walkami z tym samochodem.
_________________ Passat B5 1998 1.8 20V ADR
Audi 80 1991 1.8 PM (było)
|