.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 19:39:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 1.8T (AEB) problem z N75
PostNapisane: 29.cze.2011 15:26:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2011 14:58:23
Posty: 3
Lokalizacja: Monki
Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Od kilku dni próbujemy z kolega wyczaić co jest nie tak z jego Audi, brak mocy, wydaje się jak by turbina nie pracowała jak należy. Sonda sprawdzona Ok, przepływka tak samo.
Zastanawia nas zaworek N75 który ciągle otwiera WG przy przygazowce na postoju nawet jak mu się odłączy kostkę z kabelkiem. Wydaje mi się ze jeśli nie posiada sterowania to nie powinien ruszać cięgna od turbiny i w efekcie tego turbo powinno przeładowywać a tak nie jest. Natomiast po zdjęciu wężyka z (gruchy) auto dostaje ostrego Powera i oczywiście następuje przeładowanie.
Może ktoś zna jakiś pewny sposób na sprawdzenie tego zaworka?
Z góry dziękuje za info
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2011 18:10:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
1. Diagnostyka komputerowa.
2. Wymiana/podmiana newralgicznych elementów na nowe/sprawdzone/pewne.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2011 22:40:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Uszkodzony zaworek sterujący sztangą WG. Podmień i sprawdź.
Jeżeli po odłączeniu wężyka auto jedzie. Tylko odłączenie wężyka powoduje przeładowanie więc skasuj blędy.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2011 10:46:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2011 14:58:23
Posty: 3
Lokalizacja: Monki
Troszke poczytalem tu i tam i wiem juz mniej wiecej jak powinien dzialac N75. Przy odpalonym aucie powinien dostawac 12V po to aby nadcisnienie szlo wezykiem do filtra a nie na gruche, natomiast przy zgaszonym lub w momencie uzyskania wlasciwego cisnienia (tak mi sie wydaje) powinien puscic na wezyk od gruchy po to aby otworzyc WG.
W tym samochodzie ciagle jest na nim napiecie 5V :(
Dodatkowo mam błąd 17967 - Throttle Valve Control part (J338)
nie da sie tego wykasowac. Byc moze to jest przyczyna zlego sterowania zaworkiem.
To chyba cos nie tak z przepustnica?
Moze ktos wie co da sie z tym zrobic?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2011 12:19:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2011 14:58:23
Posty: 3
Lokalizacja: Monki
Temat ogarniety.
Wyczyscilem przepustnice, wtedy dala sie wykonac adaptacja, pojawilo sie takie jak trzeba napiecie na N75 i auto odzyskalo dawny wigor :)
Pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: