.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 07:07:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.8 APR B+G] proszę o ocenę logów-przepływka.
PostNapisane: 15.lip.2011 15:44:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2007 10:59:50
Posty: 16
Lokalizacja: wrocław
witam,
proszę o pomoc w rozwiazaniu problemu. gdy silnik jest zimny, jak go odpalam to obroty wskakuja powyzej 1000obr/min i tak sie utrzymuja przez kilka minut na biegu jalowym, zdarzalo sie tez, ze obroty falowaly w zakresie okolo 800-1200 na tym biegu jalowym. gdy rusze po chwili i w momencie nagrzewania sie auta, potrafi nagle zgasnac i w zaleznosci czy podczas jazdy, czy stojac, to w pierwszym przypadku dochodza zapalajace sie kontrolki ABS I ESP. auta nie da sie od razu odpalic, czasem czekam kilkanascie sekund, czasem kilka minut. ponizej bledy:

Cytuj:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 3B0 907 551 Q
Component: 2.8L V6/5V G 0003
Coding: 04702
Shop #: WSC 02325
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
P1425 - 35-10 - - - Intermittent
17938 - Camshshaft Timing Adjustment: Short to Ground
P1530 - 35-10 - - - Intermittent
17923 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Ground
P1515 - 35-10 - - - Intermittent
17908 - Fuel Pump Relay (J17): Electrical Malfunction
P1500 - 35-10 - - - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 389 E
Component: ABS/ESP allrad D26
Coding: 06295
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent

(...)

End -------------------------------------------------------


dodam, ze po odpieciu przeplywki widac ewidentna roznice w pracy, po odlaczeniu obrotu faluja w wiekszym zakresie i prawie gasnie. dzis wymienilem filtr powietrza na nowy, stary byl dosc brudny, oraz zrobilem logi dynamiczne wg zalecen, czyli 3ci bieg, pelny but od 1750 do 4000 obrotow na min

Cytuj:
Friday,15,July,2011,16:05:35
3B0 907 551 Q ,,2.8L V6/5V G 0003,

,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
",,Engine RPM ,Mass Air Intake,Throttle Angle,Ignition Angle,,,,,,,,,,"
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, g/s,%, °BTDC,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1760,37.33,29.4,12.8,,,,,,,,,,
,0.49,1840,40.42,100.0,18.8,,,,,,,,,,
,0.99,1960,43.19,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,1.41,2040,45.86,100.0,25.5,,,,,,,,,,
,1.81,2120,49.08,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,2.30,2280,57.86,100.0,24.0,,,,,,,,,,
,2.72,2400,63.03,100.0,22.5,,,,,,,,,,
,3.21,2520,69.36,100.0,21.8,,,,,,,,,,
,3.61,2640,72.78,100.0,21.8,,,,,,,,,,
,4.01,2760,74.56,100.0,21.8,,,,,,,,,,
,4.41,2840,76.67,100.0,22.5,,,,,,,,,,
,4.93,3000,80.78,100.0,23.3,,,,,,,,,,
,5.44,3160,85.92,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,5.84,3240,85.92,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,6.33,3400,89.94,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,6.73,3480,95.69,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,7.13,3600,95.44,100.0,21.8,,,,,,,,,,
,7.55,3680,96.44,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,7.95,3800,95.42,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,8.35,3880,100.94,100.0,27.0,,,,,,,,,,
,8.75,4000,99.25,100.0,27.8,,,,,,,,,,
,9.26,3800,11.94,9.0,10.5,,,,,,,,,,


no i druga sprawa, te bledy zacytowane i pogrubione (poza bledem o przeplywce), co w koncu znacza, gdzie szukac problemu?
czy ktos podpowie troche?

mam nadzieje, ze tym razem ktos cos odpowie za co bede naprawde wdzieczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2011 19:38:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2009 11:55:20
Posty: 41
Lokalizacja: zabrze
czesc sprawdz przepłwyke wartosci ale pod obciazeniem i daj tu logi przeciagnij najlepiej na 2-3 biegu na maxa i zoabcz jakei ma wartosci

_________________
światła do jazdy dziennej z homologacja, czujniki parkowania xenony sprzedam rózne rodzaje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2011 09:21:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Bez programu CSVconv się nie obejdzie.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2011 10:31:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2007 10:59:50
Posty: 16
Lokalizacja: wrocław
tomek, na koncu mojego postu powyzej sa logi wlasnie pod obciazeniem - 3ci bieg i pedal w podlodze.


coz to jest za program? sciagnalem go i on chce przekonwertowac z formatu CSV na CSV.
vag-com mi zapisal do pliku, ktory otwiera sie w excelu, wiec nie wiem o co tu chodzi, wkleilem jako cytat z excela te logi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 01:26:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
meszrum napisał(a):

Logi.
Proces tworzenia logów [tzw. logowanie] przebiega wg wskazanej procedury.
Po wykonaniu operacji logowania należy przekonwertować pliki *.CSV do formatu nie grożącego permanentną utratą wzroku posługując się w tym celu aplikacją CSVConv.exe, która znajduje się w folderze, w którym zainstalowany jest program VAG-Com 409.1:
- uruchamiamy aplikację CSVConv.exe;
- podajemy ścieżkę dla pliku z logami - Source file;
- wybieramy lokację i nazwę dla pliku przerobionego Target file;
- naciskamy OK.
W tym momencie mamy już przerobiony plik .CSV na format obowiązujący na niniejszym forum.

Następnie zamieszczamy logi w formacie .JPG na forum. By tego dokonać należy:
- otworzyć plik z logami w dowolnym arkuszu kalkulacyjnym [np.: MS Excel];
- zaznaczyć myszką pola zapełnione cyferkami i literkami [tak, tak to nasze logi ];
- wybrać opcję Kopiuj [Edycja > Kopiuj albo po prostu CTRL+C];
- uruchomić program Paint [jest w każdym Windows'ie] i wybrać Wklej [Edycja > Wklej albo CTRL+V];
- zapisać do formatu JPEG [Plik > Zapisz jako].

Uzyskane pliki należy zamieścić na jednej ze stron zajmujących się darmowym hostingiem obrazków - http://imageshack.us bądź http://fotosik.pl.
Uzyskane w powyższy sposób linki wklejamy na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 09:24:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.sie.2007 10:59:50
Posty: 16
Lokalizacja: wrocław
sprawa rozwiazana, na szczescie.
przeplywka jest sprawna,
czujniki nastawnikow walkow sprawne,
przekaznik pompy sprawny,
czujnik filtra wegla aktywnego sprawny.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: