witam,
proszę o pomoc w rozwiazaniu problemu. gdy silnik jest zimny, jak go odpalam to obroty wskakuja powyzej 1000obr/min i tak sie utrzymuja przez kilka minut na biegu jalowym, zdarzalo sie tez, ze obroty falowaly w zakresie okolo 800-1200 na tym biegu jalowym. gdy rusze po chwili i w momencie nagrzewania sie auta, potrafi nagle zgasnac i w zaleznosci czy podczas jazdy, czy stojac, to w pierwszym przypadku dochodza zapalajace sie kontrolki ABS I ESP. auta nie da sie od razu odpalic, czasem czekam kilkanascie sekund, czasem kilka minut. ponizej bledy:
Cytuj:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 3B0 907 551 Q
Component: 2.8L V6/5V G 0003
Coding: 04702
Shop #: WSC 02325
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
P1425 - 35-10 - - - Intermittent
17938 - Camshshaft Timing Adjustment: Short to Ground
P1530 - 35-10 - - - Intermittent
17923 - Intake Manifold Valve (N156): Short to Ground
P1515 - 35-10 - - - Intermittent
17908 - Fuel Pump Relay (J17): Electrical Malfunction
P1500 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 389 E
Component: ABS/ESP allrad D26
Coding: 06295
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
(...)
End -------------------------------------------------------
dodam, ze po odpieciu przeplywki widac ewidentna roznice w pracy, po odlaczeniu obrotu faluja w wiekszym zakresie i prawie gasnie. dzis wymienilem filtr powietrza na nowy, stary byl dosc brudny, oraz zrobilem logi dynamiczne wg zalecen, czyli 3ci bieg, pelny but od 1750 do 4000 obrotow na min
Cytuj:
Friday,15,July,2011,16:05:35
3B0 907 551 Q ,,2.8L V6/5V G 0003,
,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
",,Engine RPM ,Mass Air Intake,Throttle Angle,Ignition Angle,,,,,,,,,,"
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, g/s,%, °BTDC,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1760,37.33,29.4,12.8,,,,,,,,,,
,0.49,1840,40.42,100.0,18.8,,,,,,,,,,
,0.99,1960,43.19,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,1.41,2040,45.86,100.0,25.5,,,,,,,,,,
,1.81,2120,49.08,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,2.30,2280,57.86,100.0,24.0,,,,,,,,,,
,2.72,2400,63.03,100.0,22.5,,,,,,,,,,
,3.21,2520,69.36,100.0,21.8,,,,,,,,,,
,3.61,2640,72.78,100.0,21.8,,,,,,,,,,
,4.01,2760,74.56,100.0,21.8,,,,,,,,,,
,4.41,2840,76.67,100.0,22.5,,,,,,,,,,
,4.93,3000,80.78,100.0,23.3,,,,,,,,,,
,5.44,3160,85.92,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,5.84,3240,85.92,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,6.33,3400,89.94,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,6.73,3480,95.69,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,7.13,3600,95.44,100.0,21.8,,,,,,,,,,
,7.55,3680,96.44,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,7.95,3800,95.42,100.0,24.8,,,,,,,,,,
,8.35,3880,100.94,100.0,27.0,,,,,,,,,,
,8.75,4000,99.25,100.0,27.8,,,,,,,,,,
,9.26,3800,11.94,9.0,10.5,,,,,,,,,,
no i druga sprawa, te bledy zacytowane i pogrubione (poza bledem o przeplywce), co w koncu znacza, gdzie szukac problemu?
czy ktos podpowie troche?
mam nadzieje, ze tym razem ktos cos odpowie za co bede naprawde wdzieczny.