.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 00:41:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Audi 80 B4 1Z] Prośba o ocenę logów.
PostNapisane: 30.cze.2011 16:12:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.paź.2006 12:32:20
Posty: 57
Lokalizacja: B-ce
Auto: B4 1Z
Panowie zrobiłem logowanie mojego zetorka. Napiszcie proszę co go boli wg tych danych.
Polecam zaznaczyć opcję "Stała szerokość" wtedy są bardziej czytelniejsze.

Ps. Grupę 003 w MB logowałem dwukrotnie.


Log (0 - 011)
Log (1 - 001)
Log (2 - 004,008)
Log (3 - 000)
Log (4 - 003,003)
Log (5 - 010)


Aha i po każdym takim przegonieniu pojawiał mi się błąd 00575.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2011 17:31:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zlikwiduj nieszczelnosc w ukladzie dolotowym... to na początek.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2011 18:11:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.paź.2006 12:32:20
Posty: 57
Lokalizacja: B-ce
Auto: B4 1Z
Tak też zrobię bo słychać gwizd powietrza przy przyśpieszaniu.
A jak reszta?? Czy dopiero po usunięciu nieszczelności będzie można coś więcej powiedzieć?

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2011 11:37:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jak usuniesz dziurę zaloguj
Statyczne 000,001,003,004,007,013
Statyczne Basic Settings 000,003,004
Dynamiczne 001,003,004,008,010,011

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2011 10:28:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.paź.2006 12:32:20
Posty: 57
Lokalizacja: B-ce
Auto: B4 1Z
Dziura usunięta.

Statyczne Basic Settings:
Log (0 - 004)
Log (1 - 000)
Log (2 - 003)

Statyczne:
Log (0 - 013)
Log (1 - 000)
Log (2 - 001)
Log (3 - 003)
Log (4 - 004)
Log (5 - 007)


Dynamiczne:
Log (0 - 004)
Log (1 - 001)
Log (2 - 013)
Log (3 - 010)
Log (4 - 008)
Log (5 - 011)
Log (6 - 003)

Przed vgowaniem był błąd 00575., został "wyczyszczony".
Po vagovaniu pojawiły się już dwa błędy:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent

No i oczywiście przy około 3600 obr/min pojawia się Notlauf.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2011 10:59:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Widac ze sprzęt nie moze poradzic sobie z utzryamniem w ryzach cisnienia doladowania.
Do sprawdzenia:

- zawór upustowy czy aby sie nie zacina w pozycji przymkniety
- sam zaworek N75 - najlepiej podmienic od innego 1Z/AHU i wykonac logi 011 i 010.

Dawka biegu jalowego jest dosc wysoka - sądze ze to moze powodowac te nierowną prace na wolnych obrotach.

Cz wiadomo Ci cos o tym jakoby sterownik tego samochodu zostal poddany modyfikacji. ??

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2011 16:21:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.paź.2006 12:32:20
Posty: 57
Lokalizacja: B-ce
Auto: B4 1Z
Poruszałem za sztangę i za lekko to ona się nie rusza.
Poluje teraz na zaworek N75 bo nie mam skąd podmienić.
W tygodniu będę zmieniał wężyki od niego, spróbuję pojeździć :diabel: zobaczymy czy to coś da.
Po wymianie pękniętej rury czyściłem nastawnik, bo mi obroty falowały na biegu jałowym i w pewnych przedziałach szarpał na 4 i 5 biegu (4 bieg od 50 km/h do 60 km/h; 5 bieg 90km/h - 95 km/h).
Przed wymianą dawkę miał ustawioną na coś około 1.7 mg/R. Po czyszczeniu ustawiłem na 2.2 mg/R bo jakiś zamulony był i chciałem ustawić jak najbliżej tej poprzedniej. Teraz na biegu jałowym nie faluje, wskazówka obrotomierza jest jak przyklejona.
Poprawiły się korekcje - link do starych logów http://www.audi80.pl/b4-19-tdi-1z-prosba-o-analize-logow-vt13052.htm
Muszę jeszcze raz wyczyścić nastawnik bo teraz szarpie mi przy przyśpieszaniu na 4 i 5 biegu, w większym zakresie.
Przy kupnie, po wcześniejszym obejrzeniu dwóch podobnych aut, te było naj żwawsze i nic mu nie brakowało, dlatego jest od kilku lat w moich rękach. O "chipsie" nic mi nie wiadomo, nigdy go nie hamowałem.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: