.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 00:51:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S8 4.2 D2] problem z pompą paliwa
PostNapisane: 10.lut.2011 18:46:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 20:58:50
Posty: 54
Lokalizacja: wrocław
Witam wszystkich
Mam problem z pompą paliwa, którą wymieniłem na nową orginalną VDO gdyż poprzednia się skończyła.Problem polega na tym że jak wymieniłem pompę to autko chodziło dobrze wszystko było ok. ale po około pół godziny auto przestało równo pracowac i zaczynają wypadac zapłony. Sprawdziłem ciśnienie i podaje dobre.Wyciągnęłem więc jeszcze raz pompę i złożyłem z powrotem następnie zapaliłem autko pochodziło ok. pół godziny i znowu zaczęło kulec .Gdzieś ewidentnie zapowietrza się układ tylko dziwne że chodzi jakiś czas i zaczyna kulec. Czy ktoś wie gdzie mam jeszcze szukac przyczyny?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 19:20:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Może to zbieg okolicznosci i ktoraś cewka podziękowała.
Vagiem masz możliwość sprawdzania każdego cylindra z osobna.

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 19:53:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Upewnij sie, ze wlasciwie zamontowales pompe:
http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm? ... mpa+paliwa

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2011 17:03:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 20:58:50
Posty: 54
Lokalizacja: wrocław
A czy jest ktoś kto wymieniał już pompę z okolic wrocławia ,kto mógłby mi sprawdzic i poprawic po mnie oczywiście odpłatnie .Ja już nie mam sił


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2011 21:09:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2006 07:37:22
Posty: 103
Lokalizacja: Bielsko-B
No i co z tą wymianą? pomogło? nie było problemów??

ja mimo że tu sam napisalem instrukcję wymiany pompy (w końcu kupiłem na allegro całą zmontowaną i tylko założyłem) - to zaś po 2 latach mam ten sam problem..
i tu pytanie do wymieniających pompy - czy wymienialiście wszystkie uszczelki?
czy chociaż tą z kosza? - którą uważałem dotąd za najistotniejszą...
sam teraz wyciągałem pompę (a wcześniej pełny zbiornik gazu 85l... kótry mam w tym miejscu). Już 3 raz będę wyciągał całość - kupiłem uszczelkę odpowiadającą oryginałowi i ..po dolaniu paliwa pochodziło autko i zdechło na niedużej ilości paliwa w baku.. potem zaś miałem powietrze w przewodach paliwowychwięc znowu zaciągało powietrze, założyłem troche szerszą uszczelkę, więc myślałem że bedzie dużo lepiej - ale autko po nocy odpaliło i zaś zdechło po chwili.. więc nadal coś nie gra.. wymienie jeszcze uszczelkę na nyplu - może już też jest wyjechana i zostaje ew. uszczelka na dole w miejscu skręcania kosza - ale ta to już chyba tylko w ASO..
pozatym auto chodziło równo, pompę słychać, chodzi równo i tylko głośniej jak się powietrzem zaciąga.. - więc to tylko problem kosza..
jakieś pomysły?

w między czasie znalazłem wcześniej zamieszczony filmik http://www.youtube.com/wa...feature=related
gość o ile dobrze rozumie zaleca mimo wszystko wymienić wszystkie uszczelki... tylko komplet nieźle kosztuje..
jeszcze oglądne tą dolną uszczelkę, wymienię tą małą i może będzie OK.. ;(((

czy też to wymienialliście?

niestety chyba znowu czeka mnie wyjęcie całości.
samochód zdycha i słychać jak pompa szybciej idzie jak zaciąga juz powietrze.. nie wiem już o co chodzi, uszczelka dolna - aluminiowo gumowa jest dobra, nie ma żadnych ubytków, guma wystaje poza obrys aluminium i powinna trzymać paliwo - chyba tylko ona może być odpowiedzialna za nieszczelności bo jest najniżej.

kosz ma w sumie małą objętość - chyba powinno z 2 litry dolewki + paliwo w baku wystarczyć żeby wszystko zaczęło krążyć w obiegu.. domyślam się ze paliwo idzie na silnik, reszta wraca spowrotem + układ cyrkulacji..

_________________
A8 4,2 quattro '96 - aktualnie do sprzedania
Obrazek
Audi A4 1,8 kombi 96
no i.. Renault Espace - szkoda że Audi takiego czegoś nie zrobiło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2011 17:26:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2006 07:37:22
Posty: 103
Lokalizacja: Bielsko-B
Nie ma nikogo z taką wiedzą? wszyscy wyjechali? wiem że są wczasy, wakacje..
a dużo ludzi zagląda jak im coś dolega..

dziś rozkręcałem wszystko od nowa i mocniej ściągnąłem śrubą całość i wydaje się że to pomogło - zobaczę jak będzie rano.. ale na razie wchodzi na obroty bez problemu.. może tak zostanie

_________________
A8 4,2 quattro '96 - aktualnie do sprzedania
Obrazek
Audi A4 1,8 kombi 96
no i.. Renault Espace - szkoda że Audi takiego czegoś nie zrobiło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2011 13:33:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2006 07:37:22
Posty: 103
Lokalizacja: Bielsko-B
Chyba już wszystko w porzadku, dokrecilem śrubę mocującą mocniej obawiając się trzasku plastiku ale chyba teraz trzyma, bo auto pali, więc jak dalej pojdzie to temat zamknięty

_________________
A8 4,2 quattro '96 - aktualnie do sprzedania
Obrazek
Audi A4 1,8 kombi 96
no i.. Renault Espace - szkoda że Audi takiego czegoś nie zrobiło


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: