.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 00:28:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: (c4 Avant) Prośba o identyfikację silnika (fotki)
PostNapisane: 17.sie.2011 14:27:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sie.2011 11:39:59
Posty: 3
Lokalizacja: Traktorówek (Ursus)
Ponieważ jest to mój pierwszy post, chciałbym na początek bardzo serdecznie powitać kolegów i koleżanki zgromadzonych na forum :) . Mam na imię Darek, pochodzę z okolic Wawki :) . Od pewnego czasu zajmujemy się z kolegą dopieszczaniem jego C4 Avant 4x4 rocznik '92. Pacjentka to typowa włoszka zakupiona ok. 2.5 roku temu od jego znajomego ze słonecznej Italii. Wg. wyklejki w bagarku auto opuściło fabrykę z silnikiem ACE. Opuściło... . Jeszcze we Włoszech autko miało zmieniony silnik i na tym nasza wiedza z kumplem się kończy. Trzy dni przepytywania wujka google, oraz przeglądania przeróżnych forów spełzły na niczym. Ogólnie zauważyłem że na temat tego silnika jest bardzo mało informacji. Kolory jakie widać na fotkach wyglądają na fabryczne, robota jest naprawdę profesjonalna i nie sądzę aby komuś chciało się w to bawić domowym sumptem. Nie znalazłem w necie żadnych zdjęć ACE w takich barwach. Jedyne oznaczenia jakie udało mi się do tej pory znaleźć to: WWO 051103373D ooooo 7 po czym logo VW i AUDI. Z tego co zdążyłem się zorientować i doczytać w necie nie są to nawet numery silnika. Teraz pytania:
- czy to jest typowy silnik ACE?
- jeśli tak, gdzie w na tym "agregacie" odczytać numery?
- jeśli nie, to co za silnik?

Fotki:
http://screenshooter.net/8598192/qiyadws
http://screenshooter.net/8598192/abdckds
http://screenshooter.net/8598192/iycombb
http://screenshooter.net/8598192/hvrfpun

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i informacje. Admina zaś proszę o wyrozumiałość dla początkującego forumowicza jeśli gdziekolwiek strzeliłem "babola" ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2011 15:53:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
To jest normalny ACE tym bardziej, że to auto z Włoch i tam trafiało 90% ACE.
Malowanie to robota posiadacza, raczej nie fabryki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2011 16:13:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
tak jak przedpiśca skrobnął - to jest ACE,
tu masz zdjęcie silnika - porównaj http://allegro.pl/silnik-audi-80-b4-2-0 ... 56136.html
te "profesjonalne" lakierowanie kolektora to na pewno nie fabryka.

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2011 17:30:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sie.2011 11:39:59
Posty: 3
Lokalizacja: Traktorówek (Ursus)
No to musiało mu się naprawdę baaaaardzo chcieć to zrobić. Zrobione w perle metaliku, zarówno fiolet jak i czerwień w najdrobniejszych detalach, lakier nie odchodzi. Szanowni koledzy, gdybym dowiedział się jeszcze gdzie w tym silniku można odczytać numery byłbym naprawdę very happy... . I żeby nie nie nabijać osobnych postów (choć wiem że jest to oderwane od tematu): czy plexi zegarów jest wymienna czy też trzeba kombinować z zakupem całego kompletu? "Nasza" niestety nie oparła się wpływowi temperatury i oprócz pęknięcia posiada od spodu wiele "pajaczków" :/ . Autko jest naprawdę wspaniale utrzymane, nie posiada śladów rdzy, nie było bite, chcemy zrobić z niego cacucho bo jest tego warte... . Ponieważ kumpel pracuje w reklamie i ma dostęp do szerokiej gamy oklein, planujemy autko mądrze (!) w pewnych miejscach wykleić karbonem (lakier LY6P, Ragusa Green czyli butelkowa zieleń metalic). Oczywiście jeśli koleżeństwo jest zainteresowane, mogę stworzyć z tego foto story jako osobny post wraz z efektem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2011 22:18:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
plexi do licznika dostaniesz osobno tj. obudowę bez bebechów tzn coś takiego http://allegro.pl/obudowa-licznika-audi ... 35713.html , należy tylko ustrzelić :) Można też kupić drugi licznik np. uszkodzony , albo po jakieś okazyjnej cenie i wymienić środek. Ważna jest tylko wersja zegarów, tj. np. jak masz półeczkę zamiast dodatkowych zegarów, to nie możesz kupować samej obudowy z pełnego licznika :) to tyle.

A co do malowania - może robił remont i dał do profesjonalnego zakładu do polakierowania - ale gdybać można.

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2011 23:13:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sie.2011 11:39:59
Posty: 3
Lokalizacja: Traktorówek (Ursus)
alexhawk, dzięki :) . Najważniejsze że wiem już iż jest to część wymienna a więc polowanie czas zacząć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron