.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.lut.2025 23:59:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.3 AAR] ustawienie rozrzadu
PostNapisane: 23.sie.2011 09:55:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2011 19:24:27
Posty: 43
Lokalizacja: ZAPAÓW/FUTORY/JAROSŁAW
temat dotyczy rozrządu a właściwie punktów na kole zamachowym w walku bo chce sprawdzić czy nie jest przesunięty. a dlaczgo pytam auto nie pali odrazu tylko za 3 4 razem poza tym jak est gorący to wcale nie pali

poprawiłem nazwę tematu/Przemo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2011 10:29:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
ja miałem podobne jaja ale nie szukałem przyczyny w rozrządzie ale w czujnikach, klapce spiętrzającej itp pierdołach- bo powiem szczerze, że według mnie nie rządzi się ten silnik logicznymi prawami. Po 2 latach użytkowania jego każdą niedogodność zaczynałem naprawiać od d... str i wychodziłem na swoje ;) np. nie palił mi na ciepło to wymieniłem czunik temp wody ten czarny( bosch 0 280 130 053 bodajże) wkręcany od dołu w króćcu w prawej str silnika i grał- i gdzie tu logika?? według mnie kompletny brak. a doszedłem do niego poprzez odpięcie kostki od niego przy każdej próbie odpalenia na ciepło. Życzę cierpliwości do tego 2.3- jest to złoty silnik ale jak się zacznie psuć to łba trzeba do niego konkretnego a żaden mechanik w okolicy nie chciał się go czepiać- więc moje łopatologiczne sposoby pomagały.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2011 10:43:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.sty.2011 14:19:57
Posty: 137
Lokalizacja: WLKP
dymian1987 napisał(a):
ja miałem podobne jaja ale nie szukałem przyczyny w rozrządzie ale w czujnikach, klapce spiętrzającej itp pierdołach- bo powiem szczerze, że według mnie nie rządzi się ten silnik logicznymi prawami. Po 2 latach użytkowania jego każdą niedogodność zaczynałem naprawiać od d... str i wychodziłem na swoje ;) np. nie palił mi na ciepło to wymieniłem czunik temp wody ten czarny( bosch 0 280 130 053 bodajże) wkręcany od dołu w króćcu w prawej str silnika i grał- i gdzie tu logika?? według mnie kompletny brak. a doszedłem do niego poprzez odpięcie kostki od niego przy każdej próbie odpalenia na ciepło. Życzę cierpliwości do tego 2.3- jest to złoty silnik ale jak się zacznie psuć to łba trzeba do niego konkretnego a żaden mechanik w okolicy nie chciał się go czepiać- więc moje łopatologiczne sposoby pomagały.


dokładnie tak jak pisze kolega wyżej. Wymień czujnik i będzie ok. Natura zna takie przypadki, że nowy czujnik też nie działał jak powinien(mowa o zamienniku).

_________________
100 C4 [AAR]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
AUDI A8 [AEW]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2011 22:39:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Cytuj:
="dymian1987 np. nie palił mi na ciepło to wymieniłem czunik temp wody ten czarny( bosch 0 280 130 053 bodajże) wkręcany od dołu w króćcu w prawej str silnika i grał- i gdzie tu logika?? według mnie kompletny brak. a doszedłem do niego poprzez odpięcie kostki od niego przy każdej próbie odpalenia na ciepło..

Tu się nie zgodzę z kolegą. Do ustalenia usterki czasami brakuje nam tylko wiedzy na temat działania tego urzadzenia lub zbyt duża ilość możliwych przyczyn.
Np. w/w sprawa z czujnikiem temperatury cieczy.
Skopany czujnik powoduje błędny sygnał do ECU, odczytywany jako SILNIK ZIMNY. Co automatycznie uruchamia przy starcie wtrysk rozruchowy (wzbogacenie mieszanki) i co oczywiste--- zalanie silnika.
Zresztą, na tym forum na ten temat jest tyle postów, ze na doktorat starczy.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2011 23:55:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
gumiss64 napisał(a):
Natura zna takie przypadki, że nowy czujnik też nie działał jak powinien(mowa o zamienniku).


więc zapraszam na p.w. mam2 takie czujniki mi zalegające (info p.w.)

A co do zalewania ciepłego silnika- to wiedziałem o co kaman stąd pomysł o zdejmowaniu kostki od tego czujnika do czasu aż nowy przyjdzie, ale mechaniory to bez wkładania rąk pod maske sypali kwotami 200+ bo to rozrząd bo to sramto tamto pierdziamto może tak robić...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: