.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 21:26:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3 1.9 TDI AHF] Logi do oceny
PostNapisane: 14.wrz.2011 14:50:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
000 basic
000 static
001 static
003 basic
003 dynamic
003 static
004 basic
004 dynamic
004 basic
007 static
008 dynamic
010 dynamic
011 basic
011 dynamic
013 static

Powyżej logi, a poniżej błędy które wypluło:


Kod:
                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 038 906 018 BP
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  2110
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 06313 
2 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
        P1256 - 35-10 -  -  - Intermittent
17958 - Charge Pressure: Control Deviation
        P1550 - 35-10 -  -  - Intermittent

Readiness: N/A


Będę wdzięczny za wszelkie komentarze.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Ostatnio edytowano 15.wrz.2011 08:48:43 przez Losiak, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2011 15:21:31 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Strzała.

Ten samochod spi w dolnej parti obrotów.
Nie wiem czy cos bylo robione przy sprezarce, bo jak robilem poprzednie logi to bylo na dole przeladowanie a na gorze niedoladowanie.
teraz na dole jest zle a na gorze OK.

Jesli chodzi o błedy - pierwszy wskazuje na roabniety czujnik temparatury płynu, drugi jest pochodną tego jak zachowuje się sprezarka.


Reszta OK.

pzdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Ostatnio edytowano 14.wrz.2011 15:24:36 przez przemik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2011 15:23:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
To akurat nie moja A3.
To mojego kumpla ASV.

No tak mi się wydaje że geometria łopatek stoi.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2011 15:26:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Powinien zacząc od sprawdzenia ukladu podcisnienia. Wg mnie jest nieszczelny ktorys przewód - najlepiej wymienic lub przedmuchac sprezaonym powietrzem.
Katalizator - jesli jest to OUT.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2011 23:19:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.sty.2011 18:22:38
Posty: 20
Lokalizacja: Radom/Przysucha
turbo do czyszczenia, jak by to była wina podciśnienia to by pod koniec obr nie było przeładowania...
na podstawie którego logu przemik stwierdzasz że katalizator jest nie drożny i trzeba go wyciąć? nic dziwnego w 004bs nie zobaczyłeś? może zróbmy tak że kolega najpierw ogarnie turbo, potem wstawi nowe logi dynamiczne, potem ja na podstawie nowych logów powiem czy w ogóle jest potrzeba wycięcia kata, pewnie powiem że nie ma ale niech wytnie bo ty już mu to kazałeś, i znowu zrobi logi i się okaże czy miałeś racje, zawsze staraj się sprawę dopiąć do końca, chyba chcesz wiedzieć czy dobrze doradziłeś koledze wycięcie kata czy było to zbędne, ja zawsze każdy przypadek doprowadzam do końca o ile się da, wtedy jest satysfakcja, ze jest na tip top, a jak się okaże ze popełniłem jakiś błąd to jeszcze lepiej, lekcja z której wyciągam wnioski by więcej tego błędu nie popełnić.

_________________
Chiptuning, Mechanika, Diagnostyka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2011 08:10:27 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
ciahciah napisał(a):
na podstawie którego logu przemik stwierdzasz że katalizator jest nie drożny i trzeba go wyciąć?


Na podstawie zadnego.... ja to po prostu wiem :-)

ciahciah napisał(a):
zawsze staraj się sprawę dopiąć do końca, chyba chcesz wiedzieć czy dobrze doradziłeś koledze wycięcie kata czy było to zbędne, ja zawsze każdy przypadek doprowadzam do końca o ile się da, wtedy jest satysfakcja, ze jest na tip top, a jak się okaże ze popełniłem jakiś błąd to jeszcze lepiej, lekcja z której wyciągam wnioski by więcej tego błędu nie popełnić.

Postaram sobie wziąć Twoją jakże cenną uwage do serca :-)

Logi pochodzą z silnika AHF a nie ASV.

Sprawdzcie podcisnienie.... sprezarke wyczyscic zawsze mozna.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2011 08:48:12 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
przemik napisał(a):
Logi pochodzą z silnika AHF a nie ASV.


A jest to bardzo możliwe :) wiem że to wersja 110 kuca :)

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 122 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: