no wlasnie TO_JA napisal mi na priv ze pompa w AAT i AEL jest taka sama.
Wiec wlozenie ECU od AEL ma sens dla porownania a mam dostep do porzyczenia takiego kompa jak koles nie sprzedal, jutro u niego bede to zapytam.
zobacze czy soft AAT poprawiony przez ABT bedzie lepszy niz oryginal AEL.
Tymczasem zmienilem dawke wolnych na 2,8 i dzis zapalil od strzala przy -10 czy -12
wychodzi na to ze po zmianie wtryskow jest lepiej tylko niepotrzebnie zaraz po wymianie zjechalem dawka do 4,0mg ( przed wymiana bylo na wtryskach AAT 4,0, po wymianie na AEL samo spadlo na 2,5) wiec zjechalem znow do 4,0 niepotrzebnie i bylo za malo paliwa chyba...
widocznie wtryski nieoryginalne i komp bedzie inaczej pokazywal
dziwne jest to ze lapal i nie chcial zalapac na dawce 4.0, jak odpalil to puszczal mega czarna chmure, widocznie bylo za malo ON do odpalenia ale szlo w wydech...
Teraz po zwiekszeniu dawki do 2,5 odpalil od strzala bez dymu.
Zobacze co jutro rano bedzie.
po zmianie wtryskow czuje wieksza moc niz na starych od AAT...
Dodam ze jak na diesla w tym roczniku to jakis cud bo praktycznie w ogole niei dymi, chyba ze wstawie mu gaz w deche spod swiatel mocno to troche przydymi ale tak normalnie, bez przesady, jest OK.