.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 21:30:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A6 2.5 TDI 180 KM 2002r Quattro kreci ale nie odpala
PostNapisane: 03.paź.2011 15:14:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2011 11:50:40
Posty: 3
Lokalizacja: Ostrołęka
Problem polega na tym w ta niedziele jechalem na studia niedaleka trasa 40 km
w polowie trasy przy wyprzedzania wystapilo zdziwnienie na mojej twarzy gdysz gdy dodalem gazu samochud poprostu zredukowal bieg obroty byly na 3tys ale nie przyspieszal trwalo to okolo 4 sekund gdy mu odpuscilem gazu i ponownie sprubowalem wyprzedzic Tiptronik (albo monotronik bo mam manetki zmiany biegów w kierownicy skrzynia automat) normalnie zredukowal i bylo kopniecie od turbiny jak przy normalnym wyprzedzaniu przy predkosci 90km/h po kilkunastu kilometrach zaswiecila mi sie kontrolka od ESP trujkacik z wykrzyknikime i kuleczko na okolo ze strzaleczka po czym widoczne bylo ze samochud jak by przestal miec moc czasami ja mial a czasami poprostu jej brakowalo byly to chwilowe przeblyski utraty mocy mialem nadzieje ze to czujnik od ESP bo mam go do wymiany jest pekniety lekko przez co swieci mi sie kontrolka od poziomowania swiatel
ale gdy po 10 km dojechalem do szkoly doslownie 10m od miejsca parkingowego samochud zgasl i juz niechcial odpalic rozrusznik normalnie kreci ale nie odpala tak jak by niedostawaly cilindry paliwa musialem sciagnac lawete i go odcholowac
niewiem czy wystarczy go odpowietrzyc czy trzeba dac pompe wtryskiwaczy do naprawy prosze o jakies rozsadne rady co z tym problemem zrobic
dodam ze zbiornik jest pelny w 3/5 ponad polowa zbiornika jest

_________________
Audi A6 B5 2.5 TDI 132kw 2002r Kombi
Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2011 15:56:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zacznij od podpięcia VAG a i odczytania błędów.

PS
Co to za "studia" skoro mozna na nich sadzić takie byki ortograficzne ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2011 16:10:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
gdyby nie bledy obstawialbym w ciemno, ze to ktos z rodziny Grejfa (podobienstwo tego dialektu rzucilo mi sie w oczy me :peace: )
Konczac wstep humorystyczno-artystyczny powiem, ze
Diagnoza:
- trzeba podlaczyc VAG-COM i sprazdzic czy np nie ma bledu pompy wtryskowej (ksozt naprawy od 3pln we wlasnym zakresie wymieniajac tranzysotrek + modlitwa by pomoglo do paru tysiecy PLN w przyadku jej zgonu...)

W przypadku braku innych sensownych wskazan z vagcoma sprawdzic rzeczy typu "pompa podaje paliwo na wtryski", "klapa gaszaca" , "alarm zglupial" itp itd...
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2011 21:35:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2011 11:50:40
Posty: 3
Lokalizacja: Ostrołęka
mam dysleksje i jestem leniwy wiec niezwracam uwagi na blendy warzne ze zrozumieliscie co napisałem (studia Budownictwo ogolne WSA łomża zaocznie)
wiec tak byly jakies blendy od pompy bo mechanik cos wspominal tylko niepamietam dokladnei co i jak wiem ze samochód mu odpalil ale nei normalnie a specjalnym starterem czy jakos tak byl podpianany pod komputer ale chyba nie pod VAGa a pod jakis inny z przejsciówka taka wieksza BOSCHA ale chyba bede musial sobie sam fudnac kabel i program VAG bo z tym autem bez tego raczej sie nie obedzie :/ mam samochud miesiąc i ma pare problemów ale nie takich ktore niepozwalaly by mu normalnie jezdzic to pierwsza usterka powarzna. mam jeszcze jedno pytanie chociasz moze wydac sie ono banalne
chodzi o dbanie o turbine jak mozna wydluzyc jej zywotnosc czy sa jakies srodki konserwujace i jak dlugo wypada poczekac po dluszszej jezdzie i przed ruszeniem gdy odpalamy samochud chodzi mi o rozgrzanie i zchlodzenie turbiny bo karzdy doradzal mi inaczej od 30 sekund do nawet kilku minut

_________________
Audi A6 B5 2.5 TDI 132kw 2002r Kombi
Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2011 13:56:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2011 11:50:40
Posty: 3
Lokalizacja: Ostrołęka
Wiec tak pompa jeszcze nie wymontowana moj mechanik jest leniwy :/ ale najprawdopodobniej do regeneracji sama pompa idzie
wiem ze w Bialymstoku jest jakis warsztat z renomą ktory sie tym zajmuje teraz tylko pytanie orientuje sie ktos jakie moga byc koszty regeneracji pompy wtryskiwaczy ??

_________________
Audi A6 B5 2.5 TDI 132kw 2002r Kombi
Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 91 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: