Witam ponownie

ledwo co uporałem się z jednym problemem to pojawił się drugi

mianowicie audi nie faluje po odpaleniu jak jest zimny i wbrew pozorom na cieplym tez nie faluje jak jest wszystko ok. Na ciepłym zdarzają się niesystematyczne akcje typu - jade sobie spokojnie zatrzymuje się na swiatłach i silnik trzyma 1600 obrotów innym razem 2200 innym razem 1200 - jak mu sie podoba za kazdym razem inaczej i nie schodzi do poziomu prawodiłowego. Podrzas jazdy jak wcisne sprzęgło również obroty trzymają się na tym samym poziomie co na postoju nie dodając gazu silnik nie hamuje moge zdjąc noge z gazu i sam sobie jedzie z takimi zaciętymi obrotami jak chce zachamowac to silnik wrecz nie pozwala i sam chce trzymac obroty. Po chwili wszystko jest ok i za jakis czas znowu szaleje a innym razem np faluje w zakresie 1800 i tak pulsacyjnie dochodzi pod 2000 i tam sobie pulsuje

taki sam jest objaw po wyjęciu wtyczki z krokowca pulsuje 1800-2000. Na zimnym jedynie zauwazyłem ze wyjezdzając na wstecznym z miejsca parkingowego auto potrafi przygasac jesli nie dam mu gazu tzn pardzo lekkiego jadąc na takim pułsprzęgle z lekkim gazem jest ok. Czy to ewidetnie krokowiec czy mozna jeszcze cos innego obwinic ? Pozdrawiam