Cześć
Jakiś czas temu po małej przygodzie musiałem zmienić głowice, kupiłem komplatną i tak jak dostałem tak ją przykręciłem, nie miałem czasu żeby cokolwiek przy niej robić bo musiałem mieć szybko auto na chodzie, zauważyłem, że auto spala więcej oleju, wcześniej brał niewielkie ilosci ale z racji kilkuset tysięcznego przebiegu miał prawo ale teraz kosumpcja wzrosła do ok 0,8L na jakieś 1200km i zastanawiam się czy przez same zmęczone uszczelniacze możeliwy jest taki ubytek oleju, najbardziej pije jak sie troche pokręci wyżej wtedy nawet jak się zatrzymam widze dymek i czuje spalony olej, nie wiem czy zmieniać uszczlniacze czy szukać od razu jakiegoś dołu silnika

myślałem żeby może wlać jakiegoś 10w60 zamiast 10w40 olej to Mobil 10w40 jest ładny żółty nie zmienia koloru, auto dobrze odpala, śmiga aż miło
