.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 22:05:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 100 C4 2.5 TDI cieżko odpala
PostNapisane: 20.gru.2010 22:05:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.gru.2010 19:04:24
Posty: 3
Lokalizacja: Wrocław
Witam problem z moim 2.5 Tdi 5 cylindrów wygląda tak że rano albo jak jakiś czas postoi cieżko odpala tzn trzeba ją długo kręcić powoli łapie i nie na wszystkich cylindrach przez pare sekund oraz nierówno. Świece i zasilanie świec sprawdzone, kąt wtrysku był 3 tygodnie temu ustawiany bo się zerwał tylni pasek, paliwo się nie cofa bo między filtrem paliwa a pompą jest założony zawór zwrotny do vaga się niestety nie podłącze bo i odczytuje wszystkie info z samochodu oprócz silnika,oprócz tego świeci się check engine i jarzy się cały czas kontrolka od świec żarowych. Wielka prośba o pomoc albo polećcie mi jakiś warsztat we Wrocku który to ogarnie i nie zedrze ze mnie za dużo hajsu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2010 07:00:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Jeżeli przed zerwaniem paska było OK, to jedź tam gdzie montowali nowy pasek i niech ustawią pompę tak żeby na ciepłym paliwie/silniku na biegu jałowym mieć w grupie 04 ~4st BTDC lub ~85 w grupie 000. Ustawianie na 0.25mm wg czujnika wstaw na półkę z bajkami (może i działa ale tylko przy fabrycznie nowej pompie/wtryskach/silniku).
Jeżeli koniecznie chcesz ustawiać wg czujnika to ustaw na początek ~0.5mm lub nawet 0.7mm i zobacz co VAG pokaże.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2010 22:41:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Kolego To_JA_! 85 na biegu jałowym czy w BS (podwyższone obroty)?

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2010 02:02:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Kąt wtrysku regulujemy przy włączonych nastawach podstawowych , czyli w basic settings.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2010 07:23:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
makaon napisał(a):
Kolego To_JA_! 85 na biegu jałowym czy w BS (podwyższone obroty)?


A ja ustawiam przy ciepłym silniku na biegu jałowym (najwolniejsze obroty, największy wpływ przecieków pompy) i sprawdzone ~4 do 5 stBTDC (ori soft żąda 0.2 BTDC więc prąd sterujący i tak jest 4.7% - czyli minimalny jak w BS).
Każdy robi jak uważa ale takie ustawienia najlepiej się u mnie sprawdzają jeżeli chodzi o rozruch.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2010 15:13:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.gru.2010 19:04:24
Posty: 3
Lokalizacja: Wrocław
Nie za bardzo wiem o co chodzi i co mam zrobić. Znacie jakiegoś dobrego magika od audi we Wrocku albo okolicach?

_________________
White OOOO TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2011 23:21:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2004 18:16:43
Posty: 85
Witam podepnę się pod temat kolegi bo mam podobny problem a mianowicie objaw jest następujący : Jeśli rano jest na tyle zimno że oświecą się świece żarowe to pali od strzała . Powrót z pracy po postoju po 8godz odbywa się już z problemami bo już świeczki się już długo nie nagrzewają tylko 1 sek i rozruch jest ciężki zapala tak za 3-6 obrotów? co to może być ? Jak szukać przyczyny?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2011 09:14:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Sprawdz ustawienia statycznego kąta wtrysku.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 90 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: