.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 21:49:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2011 16:14:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.wrz.2011 20:04:40
Posty: 12
Wyczyściłem przepływomierz wg wskazówek (było troche osadu) jednak nie odczuwam różnicy.
Proszę mi powiedzieć które logi musiałbym zrobić aby porównac przepływomierz ze starymi logami ?

Co do problemów w aucie ta zauważyłem wycieki w okolicach wtrysków (zdjecia poniżej), nie wiem czy jest to wina uszczelek. Słyszałem ze wina moze rownież leżec po stronie wcześniej wspomnianych węzyków przelewowych, które zamierzam wymienić.
http://zapodaj.net/151af7422c70.jpg.html
http://zapodaj.net/beeda9c0431f.jpg.html
http://zapodaj.net/3b1853b9a253.jpg.html

znalazłem nawet post z podobnym problemem http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=51515

Co do katów wtrysków to w poniedziałek jade do mechanika i tu chciałem sie spytać co może jeszcze mechanik sprawdzić przy okazji. krzycho0110, mówił ze warto zajrzeć pod dekle i ocenic stan hydrauliki, a wiec o co dokładnie mam pytać mechanika?[/url]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2011 17:57:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
ustawic kat wtrysku (kwestia zapalania)
wsadzic na 100% sprawny przeplywomierz (kwestia slabizny)
.... na dzien dzisiejszy nic innego bym nie robil

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2011 16:20:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.wrz.2011 20:04:40
Posty: 12
krzycho0110 napisał(a):
HashMan napisał(a):
Przepraszam za bałagan, z logami robiłem co w mojej mocy.

Co dokładnie znaczy wg Ciebie przytkany wydech ?? masz na myśli Kata ?? Bo chodzi mi po głowie jego wycięcie.

Czy wyczyszczenie przepływki cos da czy lepiej juz szykować pieniądze na nowy ??

Jutro jeszcze pojade do mechanika, który zajmuje sie tylko pompami i wtryskami, niech sprawdzi czy którys nie leje, a w razie czego zregeneruje.

A wracając do tematu, wskazałes co moze byc przyczyną słabej mocy, a nie wiesz co moze być przyczyną kopcenia i złego odpalania na zimnym ?? znajomy mówił mi ze problem z odpaleniem ustąpił gdy wymienił wężyki przelewowe od wtrysków do pompy. tez to sprawdze, bo to nie duży koszt.


Wpierw ustaw ten kat wtrysku -jezeli się nie zapowietrza to będzie palił wtedy od kopa
Przepływomierz możesz wymyć środkami przeznaczonymi do tego w sprayu ,nie myj pedzelkiem itp bo możesz go uszkodzić na dobre ,może sie poprawić ,ale zazwyczaj na krótko - wtedy jedynie wymiana ,przepływomierz dobieraj ściśle pod silnik najlepiej po vin

Kata można wyciąć jeśli jest zapchany

Wtryski nie są złe - log 13 i 14 ale rozbieżności spore ,dobrze by było zaglądnąć pod dekle i ocenić stan hydrauliki


Witam pisze po raz kolejny, mechanika w Słupsku jest chyba na niskim poziomie, po odwiedzeniu kilkunastu zakładów tylko jeden mogłby sie podjąć ustawienia kąta wtrysku, reszta mowi zebym wynienił cały rozrząd. w serwisie zaśpiewali mi za taką usługę w granicach 500-600zł.

Przepływomierz początkowo wyczyściłem tak jak pisaliście ale to nic nie dało, auto nadal kopci i sie dusi na niższych obrotach.

Kupiłem nowy przepływomierz jutro będę go montował i wstawię nowe logi, tymczasem może ktoś podpowie mi w jakich granicach cenowych jest usługa ustawienia kątu wtrysku ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 99 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: