.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 11:21:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5 TDI AKE] Malo mocy na zimnym silniku
PostNapisane: 23.paź.2011 10:21:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2007 15:22:00
Posty: 45
Witam! Mam silnik jak w temacie. Zauwazylem ze zanim silnik osiagnie temp. 90 to mam mniej mocy ale za to silnik pracuje ciszej. W momencie dogrzewania 80-90 stopni nagle silnik staje sie jakby 50 koni mocniejszy, a jego praca staje sie glosniejsza (bardziej sluchac takie jakby stukanie). Nagrzany ma tez nizsze wolne obroty, ale to chyba normalne. Ktos wie co to moze byc? Z tego co czytalem to naprowadzilo mnie na wtrysk sterujacy ale nie wiem nie jestem mechanikiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AKE 2,5tdi 180ps Malo mocy na zimnym silniku
PostNapisane: 23.paź.2011 10:49:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
arturroboss napisał(a):
Z tego co czytalem to naprowadzilo mnie na wtrysk sterujacy ale nie wiem nie jestem mechanikiem.

opcja szukaj i hasla vag-com, diagnostyka, logi

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2011 13:57:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2007 15:22:00
Posty: 45
Facet (fachowiec) logowal mi samochod i nie byl wstanie na podstawie tego nic stwierdzic. Silnik tez z rana jak odpala to po ok minucie rownej pracy zaczyna kulac, nierowna praca i wtedy komputer pokazuje bardzo zroznicowane i o wiele przekraczajace normy dawki paliwa na wtryskach. Po moze 2min (zanim zlapie 60stopni) wraca do normy. Gdy tak kuleje to leci masa siwego dymu i jest bardzo mulasty. Dzieje sie tak juz dosc dlugo i wszyscy mechanicy rozkladaja rece i tylko biora pieniadze za diagnozy. Ten od logowania mowil ze na komputerze wszystko jest ok przeplywka itp. tylko te dawki wtryskow jak kuleje. On obstawial, ze leja wtryski i to jest powod choc tez nie byl pewien. Jednak jesli by to byly wtryski to problem bylby nagminny. Czy nikt nie mial wczesniej takich ojawow? Czytalem ze jesli wtrysk sterujacy jest padniety to mozna jeszcze dlugo jezdzic na popsutym tak jak w moim przypadku. Dodam jeszcze ze auto duzo pali bo w miescie ponad 13 przy spokojnej jezdzie (automat), ale zawsze tak duzo palilo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2011 20:23:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
arturroboss napisał(a):
Facet (fachowiec) logowal mi samochod i nie byl wstanie na podstawie tego nic stwierdzic.

a masz te logi od fachowca?

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2011 11:30:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2007 15:22:00
Posty: 45
Jakbym mial to bym odrazu wrzucil. Czyli rozumiem bez logow nie ruszymy z miejsca. Nikt wczesniej nie mial podobnych objawow?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2011 12:17:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
arturroboss napisał(a):
Jakbym mial to bym odrazu wrzucil.

takie pytanie retoryczne... a jezeli za nie zaplaciles to dlaczego ich nie masz?
arturroboss napisał(a):
Czyli rozumiem bez logow nie ruszymy z miejsca. Nikt wczesniej nie mial podobnych objawow?

mozna rzucac pomysly z rekawa ale logiczne jest, ze logi to podstawa (nie wiem kto Ci diagnozowal to auto ale uwuerz na slowo, ze wiekszosc mechanikow konczy diagnostyke na etapie przeczytania kodow bledow - nie wiem kto to robil wiec informacja o tym, ze byles u kogos i on nic nie zobaczyl... to zadna informacja)
Oczywiscie nie byloby glupio poza klasycznymi logami (silnik rozgrzany) zlogowac pare rzeczy (np 007S - temperatura widziana przez ECU) w momencie kiedy sa te objawy...
Kup kabelek za 50zyla i juz. Malo znam wrozek i sam tez slabo wroze...
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2011 02:38:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 11:15:53
Posty: 79
Lokalizacja: Katowice
Cześć,

z niecierpliwością czekam na Twoje logi, bo u mnie objawy słabizny na zimnym silniku są podobne :) . U mnie po odpaleniu mam jakieś 20 kucy i stopniowo dochodzę przy 90 st. do ok 100 koni :)
Regenerowałem pompę, ale to nic na razie nie dało oprócz dołka finansowego i psychicznego (do sprawdzenia jeszcze n75). Pompiarz również polecił mi sprawdzić oporność na wtrysku sterującym - więc może coś jest na rzeczy.

Poza tym podobnie. 0 błędów, logi też ok - poza drobnymi odchyłami (poprawione i bez efektu - chociaż jeszcze po sprawdzeniu n75 może jeszcze regulacja sztangi :diabel: ). Na spotach nikt niczego nie się nie dopatrzył, a i mechanicy rozkładali ręce...

Zatem nie ociągaj się !- dawaj logi, bo jeśli u Ciebie logi nic nie wykażą... to będzie mi raźniej :peace:

Pozdrawiam,
Zbyszek

_________________
Audi A4 B5 1998r 150 PS; 2.5 Tdi AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2011 12:07:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2007 15:22:00
Posty: 45
Witam! Sory ale nie mialem ostatnio czasu. U mnie nie jest az tak strasznie bo wydaje mi sie ze mam moc tylko musi sie rozgrzac do tych 80-90deg :) Postaram zalatwic ten kabel i zrobic te logi w najblizszym czasie, bo denerwuje mnie to kulanie silnika po odpaleniu i apetyt jak stary, wylatany ford scorpio 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 121 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: