.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 11:07:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 B5 2.8 ACK nie odpala.
PostNapisane: 07.lis.2011 14:21:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 14:03:41
Posty: 365
Lokalizacja: Lublin
Witam mam problem A4 B5 2.8 ACK nie odpala. Od czego zacząć gdzie szukać? Immobiliser nie blokuje przebieg 300tys km. Mam Vaga.

_________________
Był GOLF III TDI 110PS, Laguna Dti,
Ford Focus TDCi 2002, było Audi A4 Avant 24.12.99 lifting 1.9 TDI AFN
Moje byłe audi: http://images20.fotosik.pl/320/8d18e8fac2960210med.jpg
Był VW Passat 2002 rok 1.8T AWT.
Jest Audi A4 2004 rok 1.9TDI AWX:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2011 15:38:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
1. Czujnik temperatury?
2. Pompa paliwa?

Jest LPG?

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2011 18:51:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 14:03:41
Posty: 365
Lokalizacja: Lublin
Witam więc tak, paliwo jest pompa daje jak szalona te co najmniej 3bary, świece są zalane paliwem więc odpada.

Nie mogę połączyć się vagiem z autem.

Iskra jest.

Czy w ack przepustnica jest na podciśnienie, dałem strzykawkę zrobiłem podciśnienie i dalej to samo regulowałem nią i nie palił.

Jaka jest kolejność świec, sprawia wrażenie że pali pali i nic z tego. Jakby prawie łapał

Jak przekręce kluczyk miga olej, płyn chłodniczy i hamulec.

_________________
Był GOLF III TDI 110PS, Laguna Dti,
Ford Focus TDCi 2002, było Audi A4 Avant 24.12.99 lifting 1.9 TDI AFN
Moje byłe audi: http://images20.fotosik.pl/320/8d18e8fac2960210med.jpg
Był VW Passat 2002 rok 1.8T AWT.
Jest Audi A4 2004 rok 1.9TDI AWX:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2011 19:20:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 14:03:41
Posty: 365
Lokalizacja: Lublin
Jest też moduł 8D0953234 od immobilisera, poprzedni właściciel powiedział że był błąd immobilisera, czujnika położenia wału, i sondy lambda. Immobiliser by migał jakby nie przyjął klucza. Rocznik 97 auta.


Auto chodzi na benzynie nigdy nie widziało gazu lpg.

_________________
Był GOLF III TDI 110PS, Laguna Dti,
Ford Focus TDCi 2002, było Audi A4 Avant 24.12.99 lifting 1.9 TDI AFN
Moje byłe audi: http://images20.fotosik.pl/320/8d18e8fac2960210med.jpg
Był VW Passat 2002 rok 1.8T AWT.
Jest Audi A4 2004 rok 1.9TDI AWX:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2011 20:01:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Może czujnik położenia wału?

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2011 22:31:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 14:03:41
Posty: 365
Lokalizacja: Lublin
Jak sprawdzić czujnik położenia wału? Mam wrażenie że cewki są źle połączone ze świecami z jednej strony inaczej niż z drugiej. Jak bez vaga sprawdzić czujnik połóżenia wału? Są dwa z lewej i z prawej strony. Z lewej ma 3 piny a z prawej ma tylko 2 piny.

_________________
Był GOLF III TDI 110PS, Laguna Dti,
Ford Focus TDCi 2002, było Audi A4 Avant 24.12.99 lifting 1.9 TDI AFN
Moje byłe audi: http://images20.fotosik.pl/320/8d18e8fac2960210med.jpg
Był VW Passat 2002 rok 1.8T AWT.
Jest Audi A4 2004 rok 1.9TDI AWX:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2011 21:52:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 14:03:41
Posty: 365
Lokalizacja: Lublin
Jest już połączenie z vagiem, Wyszły następujące błędy:
Wednesday,09,November,2011,20:34:42:46862
VCDS Version: Release 10.6.0

Address 01: Engine Labels: 078-907-551-ACK.lbl
Control Module Part Number: 4D0 907 551
Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D09
Software Coding: 04101
Work Shop Code: WSC 06325
VCID: E3CE2DD21D0F2E04
9 Faults Found

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
01253 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83)
26-10 - Output Open - Intermittent
01254 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84)
26-10 - Output Open - Intermittent

Readiness: 0010 0100


Wednesday,09,November,2011,20:37:14:46862
VCDS Version: Release 10.6.0

Address 01: Engine Labels: 078-907-551-ACK.lbl
Control Module Part Number: 4D0 907 551
Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D09
Software Coding: 04101
Work Shop Code: WSC 06325
VCID: E3CE2DD21D0F2E04
1 Fault Found


Wednesday,09,November,2011,20:40:37:46862
VCDS Version: Release 10.6.0

Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.lbl
Control Module Part Number: 8D0 919 034 B
Component and/or Version: B5-KOMBIINSTRUMENT D10
Software Coding: 00162
Work Shop Code: WSC 00316
VCID: 2854FAFEA4A90D5C
1 Fault Found

00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent


Po skasowaniu:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -

Readiness: 0010 0100
Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.lbl
Control Module Part Number: 8D0 919 034 B
Component and/or Version: B5-KOMBIINSTRUMENT D10
Software Coding: 00162
Work Shop Code: WSC 00316
VCID: 2854FAFEA4A90D5C
1 Fault Found

00771 - Fuel Level Sensor (G)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Jakie grupy warto sprawdzić w tym ack? Gdzie będę miał takie rzeczy jak czujnik położenia wału korbowego? Immobiliser zazwyczaj dawał odpalić auto na sekundę w moich poprzednich autach. TO ack ma sterownik immo ale podobno w nim jest jakiś układ mostkujący immo.

_________________
Był GOLF III TDI 110PS, Laguna Dti,
Ford Focus TDCi 2002, było Audi A4 Avant 24.12.99 lifting 1.9 TDI AFN
Moje byłe audi: http://images20.fotosik.pl/320/8d18e8fac2960210med.jpg
Był VW Passat 2002 rok 1.8T AWT.
Jest Audi A4 2004 rok 1.9TDI AWX:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 95 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: