xcool1 napisał(a):
Udało mi się złapać tzw. "czkawke" oto logi tutaj jest slaba bo auto aż tak długo nie stało
http://imageshack.us/photo/my-images/13/czkawka.jpg/Czy coś w tym logu niepokojącego widać??
zwroc uwage ze zadany kat wtryku w momencie rozruchu (tak wynika z logow) to okolo 7 BTDC (wartosc dodatnia) ale w momencie rozruchu faktyczny
kat wtrysku to okolo -1.8 przeskakujacy w skrajne BTDC (prawdopodobnie zblizone do Twojego 004BS early) by dopiero pozniej "zlapac" wlasciwy kat
Jezeli przyjmniemy, ze Twoja pompa jest opozniona w reakcjach jezeli chodzi o kat wtrysku (moze tylko na zimnym bo potrzebuje czasu na zlapanie cisnienia wewn czy cos w tym stylu????-on cisnieniem ropy przestawia kat przez taki tloczek co przy okazji lubi sie w vp44 zacinac!) to mozna wytlumaczcy dlaczego zapala Ci lepiej na kacie BTDC
Popatrz: auto chce do odpalenia na zimnym BTDC, ustawianie kata chodzi kulawo ... to logiczne jest, ze jak wycentrujesz kat wtrysku w strone BTDC to bedzie dziadkowi latwiej? przesadzisz?= > zlapie blad kata wtrysku...
Mozna latwo spuscic w klozet moja teorie: jezeli dorwiesz inne zapalajace dobrze z katem np 2-3ATDC i zlogujesz to sam co u siebie i bedzie dzialo sie to samo z katem to gadam glupoty ale moze trafilem w sedno?...
Ciekawy jestem jak to jest w momencie rozruchu na cieplym gdy zadany kat to ATDC (wartosci ujemne), ciekawy jestem jak to jest na zimnym u innych
To ze kat wtrysku nie przesuwa sie jak powinien (jezeli u innych "jest lepiej" - bo moze gadam glupoty) to moze to wynikac (logicznie) z;
- zacina sie elektrozawor sterujacy przeplywem ropy do pchania tloczka
- wewnetrzna pompka (nie wiem jak to sie nazywa) pompuje slabo wiec i to wszystko kulawo chodzi
- zacina sie tloczek i dlatego to opoznienie (jezeli tak to jest jedna z teorii spiskowych ktora mowi ze tranzystorek w elektronice pada od tego... sam ten tloczek da sie chyba bez glebszej rozbiorki wyciagnac - jest taka na 2 chyba sruback zaslepka przykrecona z boku pompy a pod nia powinien byc ten tloczek - temat do obgdadania z pompiarzem)
Pozdrawiam,
Przemek