Witam wszystkich.
Jetem posiadaczem od niedawna Audi A4, B5 z jak się po zakupie okazało wersją silnika 75 konnego AFF, sprzedający nic o tym nie wspomniał, sam nawet się nie zorientowałem, ponieważ nie zauważyłem niedoboru mocy, był jakiś tuning przeprowadzony.
Teraz do rzeczy, od początku coś bardzo syczało przy dodawaniu gazu, myślałem początkowo, że chodzi o nieszczelność przy przewodach ale jak się później okazało był dziurawy intercooler, który wymieniłem, ale głośny świst nie minął.
W pewnym momencie odkryłem małą dziurkę pod turbiną, w którą wkręciłem małą śrubkę (syczenie ustało) i od tamtej pory jest bardziej niż dotychczas silnik mułowaty.
Trochę wygrzebałem informacji na temat tej dziury i prawdopodobnie to powinien być powrót oleju tylko nie jestem pewny, dlatego proszę o opinie, również dokąd ma iść ten powrót, bo nie mam pojęcia?
oto zdjęcie miejsca z mną w tle
http://imageshack.us/photo/my-images/847/dsc00941n.jpg/