.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 19:37:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 100 C3 2.3 89r. Problem z gazem
PostNapisane: 20.lis.2011 00:27:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2011 23:13:25
Posty: 33
Lokalizacja: Wojcieszów
Witam wszystkich,mam problem ze swoja cygarnica z silnikiem 2.3 136 koni silnik NF plus gaz :)Kiedy silnik jest zimny start na benzynie silnik zapala na strzala za pierwszym razem dodaje lekko gazu przezucam na gaz,i silnik chwile utrzymuje sie na obrotach to auto gasnie proba odpalenia na gazie nie ma szans mozna lechlac do wieczora a wiec przezucam na benzyne krece chwile rozrusznikiem i auto odpala czasami krutsza chwile czasami dluzsza ale zapala auto utrzymuje sie na obrotach ok700-800 grzeje ja ja do temperatury 90 stopni na wskazniku przelanczam na gaz auto zaczyna pracowac na gazie ale nie rowno obroty skacza az wreszcie zgasnie i znow nie chce zapalic.A wiec powtarzam sytuacje przelanczam na benzyne odpalka i znow chodzi obroty podobne 800-900 przelanczam na gaz prztrzymuje roche pedal gazu zeby obroty byly wyzsze auto chodzi normalnie rowno silnik nie przerywa kiedy temperatura urosnie do 9 kilku stopni trzyma obroty na gazie podwyzszone nawet ja sciagne noge z gazu to obroty sa ok 1500obr na benzynie troche nizsze ok 1100-1200 im auto goretsze tym obroty wzratsaja do mniej wiecej 1600 na paliwe troche mniej kiedy podreguluje obroty na parowniku jest ok auto chodzi poprawnie,po skonczonej jezdzie auto zostawiam stygnie i problem sie powtarza wczesniejsze ustawienia nie dzialaja trzeba regulowac ponownie.Zaznaczam ze mam odlaczony silniczek krokowy gdyz po podlaczeniu obroty skacza na 2000tys zarowno na gazie jak i na benzynie nie wiem rowniez co jest tego powodem.Pomozcie prosze moze to byc wina czujnika temperatury tego malego na gorze 2 pinowego??Pozdrawiam wszytskich i dziekuje za pomoc wszytskim chetnym:)

_________________
Audi to najlepsze auto na swiecie nie zamienie swojej cygarnicy na zadne inne auto no moze na c4 w wersji s4 czyli 2.2 turbo 230 kucykow:P:P:PPozdro all.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2011 01:00:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5215
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Przecinki znasz? To powstawiaj. O kropkach nie zapomnij.

Potem zrób benzynę. A na końcu kręć parownikiem.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dziwny problem z audi 100 2.3 rok 89 c3 z gazem
PostNapisane: 20.lis.2011 09:25:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Daniello1981 napisał(a):
Witam wszystkich,mam problem ze swoja cygarnica z silnikiem 2.3 136 koni silnik NF plus gaz :)Kiedy silnik jest zimny start na benzynie silnik zapala na strzala za pierwszym razem dodaje lekko gazu przezucam na gaz,i silnik chwile utrzymuje sie na obrotach to auto gasnie proba odpalenia na gazie nie ma szans mozna lechlac do wieczora a wiec przezucam na benzyne krece chwile rozrusznikiem i auto odpala czasami krutsza chwile czasami dluzsza ale zapala auto utrzymuje sie na obrotach ok700-800 grzeje ja ja do temperatury 90 stopni na wskazniku przelanczam na gaz auto zaczyna pracowac na gazie ale nie rowno obroty skacza az wreszcie zgasnie i znow nie chce zapalic.A wiec powtarzam sytuacje przelanczam na benzyne odpalka i znow chodzi obroty podobne 800-900 przelanczam na gaz prztrzymuje roche pedal gazu zeby obroty byly wyzsze auto chodzi normalnie rowno silnik nie przerywa kiedy temperatura urosnie do 9 kilku stopni trzyma obroty na gazie podwyzszone nawet ja sciagne noge z gazu to obroty sa ok 1500obr na benzynie troche nizsze ok 1100-1200 im auto goretsze tym obroty wzratsaja do mniej wiecej 1600 na paliwe troche
mniej kiedy podreguluje obroty na parowniku jest ok auto chodzi poprawnie,po skonczonej jezdzie auto zostawiam stygnie i problem sie powtarza wczesniejsze ustawienia nie dzialaja trzeba regulowac ponownie.Zaznaczam ze mam odlaczony silniczek krokowy gdyz po podlaczeniu obroty skacza na 2000tys zarowno na gazie jak i na benzynie nie wiem rowniez co jest tego powodem.Pomozcie prosze moze to byc wina czujnika temperatury tego malego na gorze 2 pinowego??Pozdrawiam wszytskich i dziekuje za pomoc wszytskim chetnym:)


Masakra!!!
W połowie tekstu odpuściłem :632:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2011 09:57:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
dolejplynuchlodniczegonamaxiodpowietrzukladboreduktorzamarza.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2011 11:33:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
albozamarzaalbosięmembranykończąalbosięzalewabogazjestźleustawiony

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2011 12:38:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2011 23:13:25
Posty: 33
Lokalizacja: Wojcieszów
Staram sie to jakos wytlumaczyc ,opisac objawy to jest ciezkie do wytlumaczenia piszac. Parownik nie zamarza napewno bo sytuacja powtarza sie na cieplym silniku przy temp ok 50 stopni.Głownie chodzi o to ze im silnik ma wyzsza temp tym obroty wzrastaja zarowno na beznynie jak i na gazie:)Pozdrawiam

_________________
Audi to najlepsze auto na swiecie nie zamienie swojej cygarnicy na zadne inne auto no moze na c4 w wersji s4 czyli 2.2 turbo 230 kucykow:P:P:PPozdro all.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2011 12:41:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2011 23:13:25
Posty: 33
Lokalizacja: Wojcieszów
Wszystkie podcisnienia sa cale psikalem preparatem ale nie znalazlem zadnej nieszczelnosci silnik ani razu nie przyspieszyl wszystko wyglada na git kopulka, palec nowy kable tez wszystko orginal beru,instalacje mam pierwszej generacji wymienilem filterek gazu na nowy ma 1 dzien i dalej to samo jest reguluje na rozne sposoby co wyreguluje jest ok kiedy ostygnie zas polska ludowa od nowa nie mam pojecia interesuje mnie tylko dlaczego jest tak ze im cieplejszy tym silnik nabiera obrotow????znaczy nie sa to jakies zawyzonee ale wskakuja do ok 1700maks denerwuje mnie tooo

_________________
Audi to najlepsze auto na swiecie nie zamienie swojej cygarnicy na zadne inne auto no moze na c4 w wersji s4 czyli 2.2 turbo 230 kucykow:P:P:PPozdro all.


Ostatnio edytowano 20.lis.2011 14:02:02 przez Daniello1981, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2011 13:27:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
Na początek sprawdź wszystkie podciśnienia - czy czegoś nie uszkodziłeś przy myciu i wymianie. Później wyjmij kopułkę z aparatu i ją wyczyść (palec też). Trudno coś napisać, nawet nie wiadomo, czy masz I czy II generację gazu - jak II, to może zacznij od podpięcia pod kompa i sprawdzenia czy się nie rozsypała regulacja. Sprawdź też, czy nie odpiąłeś niechcący kabla sygnałowego od sondy lambda.
Objawy wskazują na kłopoty ze składem mieszanki - albo jest za ubogo, albo za bogato, ale przyczyn może być 1500 ;)

A posty możesz edytować, nie potrzeba pisać jednego pod drugim...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dziwny problem z audi 100 2.3 rok 89 c3 z gazem
PostNapisane: 29.gru.2011 18:39:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2009 11:19:33
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa
Miałem podobne objawy. U mnie pomogła wymiana wymiana cewki zapłonowej. Nie wiem jak ma się to do podniesionych obrotów, ale wcześniej:
- wymieniłem krokowy,
- wymieniłem przewody WN i palec,
- przepalał mi się bezpiecznik silnika.
Gaz zostaw w spokoju, najpierw doprowadź do porządku Pb. Powodzenia!

_________________
JEST: AUDI 100 C4 Avant ABC '94
JEST: AUDI 100 C3 Avant 2.3 B-G '89/'94
BYŁ: AUDI S4 C4 '93 AAN [*]
Obrazek Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 84 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: