przemekk74 napisał(a):
jedna mala uwaga: skrzynia multitronic ani nie jest prosta w budowe ani bezawaryjna - ma kilka rozpoznanych problemom i jezeli sie bierze inna sprawna "ze szrotu" to jest ona co najwyzej sprawna dzisiaj a za pol roku moze jej zaczac odbijac i mamy ponowna jazde
Samo zrzucenie i zamontowanie automatow (takich jak multi czy klasycznych...) "bedzie w cenie" - zwykly mechanik bedzie sie trzymal z daleka od tego a "fachowiec od automatow" zakrzyczy z 6stow.
jest uzywana wiec dojdzie pewnie na poczatku przynajmniej wymiana oleju (pewnie tez min pare stow) i nie sadze, ze calosc ze skrzynia bedzie ponizej 3 kola (plus to moze ktos pare stow za stara da) - tu nie ma tanich rozwiazan... sa drogie i drozsze
Pozdrawiam,
Przemek
Skrzynia jak skrzynia psuje się jak każda inna , problem jest inny mało kto się na tym zna !
Dlatego jest zła opinia o multitroniku bo pan mietek lub zdzisiek źle naprawił i skrzynia znowu się popsuła ,co za złom każdy powie .Wystarczy wymieniać olej co 50tys,przestrzegać kilku zasad i nie będzie źle ,do tego trzeba mieć kogoś kto się naprawdę zna na tych skrzyniach i jeździsz bez stresu.Ja sobie chwale pomimo jednej drobnej awarii ,mam przejechane 185tys i myślę że jeszcze trochę pośmigam.