.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 20:39:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5] 1.9TDI - odcina pow. 3tys.
PostNapisane: 10.sty.2012 18:04:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
Panowie a6 kolegi. standardowy kibel afn, 98r. Wymieniał cały silnik bo się zawór urwał, wszystie graty przełożone do nowego sprawnego słupka.
Po wymianie następujące objawy:
- zdecydowanie słabsze niż przed
- odcinka powyżej 3, 3.5 tys, trzeba zgasić żeby ciągnął jak wcześniej
- czasami, raczej rzadko zdarza się, że trzeba chwile kręcić rano. Zazwyczaj pali ładnie - jak każdy TDi
- błędy niżej, kasują się ale po odcince wracają

550 Regulacja początku wtrysku
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY


Panowie jakie grupy zlogować? od czego zacząć

pzdr

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] 1.9TDI - odcina pow. 3tys.
PostNapisane: 10.sty.2012 18:08:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
u mnie przy takich objawach w AFNie, przyczyna tkwiła w przetartym przewodzie podciśnienia
nie pamiętam niestety jakie błędy wywałało

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] 1.9TDI - odcina pow. 3tys.
PostNapisane: 10.sty.2012 18:30:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
apropos wężyków to zaraz po swapie auto w ogólne nie jechało. Przyjechał spowrotem, coś z tyłu silnika, pomiędzy komorą a motorem coś przepieli, wpieli (nie wiem tak mi mówił tylko) a dalej już wiecie

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] 1.9TDI - odcina pow. 3tys.
PostNapisane: 10.sty.2012 18:49:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
zrob dynamiczne 001/003/004/008/010/011
BS 000/003/004
statyczne 001

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] 1.9TDI - odcina pow. 3tys.
PostNapisane: 10.sty.2012 19:00:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
ok, środa czwartek

całkiem przypadkiem mam 003 dyn

Obrazek

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] 1.9TDI - odcina pow. 3tys.
PostNapisane: 10.sty.2012 23:46:34 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
E tam... dawaj te co Spanky napisał... kazda grupa oddzielnie.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] 1.9TDI - odcina pow. 3tys.
PostNapisane: 11.sty.2012 02:45:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
solaris napisał(a):
apropos wężyków to zaraz po swapie auto w ogólne nie jechało. Przyjechał spowrotem, coś z tyłu silnika, pomiędzy komorą a motorem coś przepieli, wpieli (nie wiem tak mi mówił tylko) a dalej już wiecie

Tej wersji się trzymaj. Skoro wcześniej wszystko było ok a po swapie zaczęło się chrzanić - szukaj tam , gdzie inni spieprzyli - zgodnie z logiką serwisową.

550 wywali od źle spiętej wtyczki pompy wtryskowej - masz 2 złączki / ew. jedną jeśli to nowszy model / pompy i tutaj zacznij - może coś urwali podczas rozpinania ew, jakichś załamany przewodzik (czasem pęknięcie jest pod izolacją - stare przewody są podatne na ułamanie , gdy kowal miał je w ręku).
575 - Zobacz czy podciśnienia siedzą na miejscu i są prawidłowo podłączone (mój Golf po zakupie pojechał na 89 KM z kompem od Caddy`ego - miał pochrzanione podciśnienia na N75) po ustaleniu podciśnień pojechał normalnie na 116 KM.
Gdy upewnisz się w 100% - wtedy loguj auto zgodnie z zaleceniami kolegów.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] 1.9TDI - odcina pow. 3tys.
PostNapisane: 11.sty.2012 10:17:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
Powiem tak. Jak kupił to autko to wszystko było w porządku. Był chyba oryginalny przebieg 350tys km. Pech chciał, że urwał się zawór. Reszta podzespołów działała bez zarzuty. Kupił tylko goły słupek (bez niczego) i lakiernicy przełożyli mu silnik i wsadzili w niego resztę bebechów.

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] 1.9TDI - odcina pow. 3tys.
PostNapisane: 11.sty.2012 10:21:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
To niech teraz zaprowadzi do mechanika, a nie do lakiernika...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] 1.9TDI - odcina pow. 3tys.
PostNapisane: 11.sty.2012 10:32:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
on ma pech do mechaników, ciągne go do mojego bo wiem, że jest pewny

Codziennie korzysta z tego auta i nie przekracza już 3tys.

Jak miał kiedyś paska 130km i miał problem słabego motoru na zimnym. Jego mechanicy z wioski powymieniali mu wszystko co mogli a auto dalej nie działało. Wymieniali wałek, pompki, tandemówkę, filtry po 5x i dalej jak był słaby to był. Na końcu przełożyli mu silnik od 115 :peace: chyba dlatego nie oddaje

Po logach może mu coś poradzimy


pozdrawiam

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: