.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 20:02:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [a6 2.5 tdi AFB] prośba o analizę logów
PostNapisane: 01.sty.2012 22:02:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
dzięki Przemek za pomoc to nic nie zostało jak zregenerować T lub kupić nowe a z tym sterowaniem T możesz mi to trochę wyjaśnić co bym musiał wymienić żeby sterowanie było dobre pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a6 2.5 tdi AFB] prośba o analizę logów
PostNapisane: 02.sty.2012 00:11:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
kierownicami spalin rusza sztanga (ma regulacje)... sztange ciagnie grucha (bo ja wiem - moze jest "dziurka" w membranie).... do gruchy dochodzi wezyk (moze jest nieszczelny, zle zacisniety na gruszce (polecam zalozyc mala opaske/zacisnac drutem, skrocic)...do wezyka podcisnienia jest sterowane elektrozaworem ktory zawsze moze byc walniety... a podcisnienie robi pompka ktora moze byc walnieta tez (ale mialbys slabawe hamulce).. jak widzisz do psucia sie w sterowaniu T jest czesci od groma

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a6 2.5 tdi AFB] prośba o analizę logów
PostNapisane: 02.sty.2012 20:18:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam na 3 stronie mam zrobione logi na starym n75 i na podmienionym ale nie widać wielkiej różnicy tak zrozumiałem odp.ja z logów nic nie odczytam więc czekam aż ktoś z forumowiczów mi odpisze, wynika z odpowiedzi że zaworek jest sprawny tak to zrozumiałem pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a6 2.5 tdi AFB] prośba o analizę logów
PostNapisane: 13.sty.2012 13:07:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 13:48:39
Posty: 77
Lokalizacja: Racibórz
witam ponownie dźwignia z turbiny się zawieszała więc wyczyściłem turbinę rozkręcając ją czyszcząc kierownice itp. dźwignia z gruszki jest chyba rozregulowana kiedyś meszrum mnie prowadził do ustawień prawidłowych dźwigni ale oddałem przepływkę do reklamacji i nie została ustawiona do końca,wklejam logi dodam że samochód zbiera się lepiej po czyszczeniu turbiny ale nie wiem czy to jest to bo dosyć długo nie był samochód sprawny czy ktoś pomorze z góry dziękuje pozdrawiam.

003 D http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_68852.html
011 D http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_68853.html
008 D http://vaglog.rtnet.pl/marcelinaadam_68854.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: