Spokojnie. Dam CI zaraz dobrą radę i ważne żebyś jej posłuchał. Po pierwsze to musisz zmierzyć to ciśnienie oleju i to jest Twój priorytet. Dobrze by było żebyś zrobił to sam. Jako, że masz auto z 90 roku na 90% czujniki ciśnienia oleju masz wkręcone z tyłu głowicy po stronie kierowcy. Wykręcasz je, wkręcasz manometr i mierzysz. Jeżeli pomiar potwierdza Twoje obawy to jeszcze nie czas by się załamywać. Kolejny etap prac to pomiar ciśnienia w innym miejscu. Konkretnie w miejscu gdzie wkręcony jest czujnik temperatury oleju. By się tam dostać musisz zdjąć pasek micro i odkręcić kółko pasowe na wale. Za nim schowany jest czujnik, wykręcasz go i tam wpinasz manometr. Rozgrzewasz auto i mierzysz. Jeżeli wynik pomiaru jest zadowalający to masz już rozwiązanie problemu-winne są zaworki w głowicach odpowiedzialne za utrzymywanie ciśnienia (koszt w ASO 70-100 zł sztuka, po jednym na głowice). Jeżeli wynik pomiaru w dalszym ciągu jest zły szukaj drugiego silnika, nie daj się wciągnąć w remonty bo będzie Cie to sporo kosztowało. Sam mam silnik na zbyciu z 100 na części lub w całości do oddania za bezcen, dodatkowo ktoś na forum wystawiał z a4 silnik (może się różnic od tego z c4)
_________________ 80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI
http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw
|