Bobo napisał(a):
Są jeszcze zaworki odpowiedzialne za ciśnienie poniżej kolektora. Dokładnie to w komorze korbowej, by się do nich dostać, trzeba zdjąć kolektor, a następnie ściągnąć dekiel który się znajduje między głowicami i przykrywa blok silnika. Musisz się dowiedzieć co dokładnie regulują te dwa zaworki które są pod spodem i ewentualnie je wymienić.
Przecież to Ty piszesz o jakichś zaworkach (elem. 9 na zdjęciu) co regulują cisnienie w komorze korbowej - więc odpisałem, że to zaworki od głowic, a jak widzisz kolega już wymienił te zaworki, więc nie ma co tam dalej szukać.
pawelcz007 napisał(a):
....
przeszukałem forum i zacząłem od wymiany zaworków regulujących ciśnienie oleju stwierdziłem że to prawdopodnie może być przyczyną zacząlem od głowicy prawej tam gdzie występują stuki zmieniłem zaworek uspokoiło się w ten sam wieczór na drugi dzień po rozgrzaniu się silnika to samo... (na zimnym cisza)
zabrałem się za zmiane w drugiej głowicy gdzie stuków nie ma ale że zakupiłem odrazu dwie sztuki więc wymieniłem także w drugiej i nadal to samo...
Skoro na zimno jest OK, a na gorąco klepie, to niestety wygląda na duże zużycie tej głowicy

, stąd na gęstym oleju nie klepie, na żadkim już tak, więc albo zalej jakieś 5w50, 5w60, albo jakiś specyfik do podniesienie lepkości. np.
http://liquimoly.pl/features/katalog?pa ... gory_id=13