Witam.
Mój AVF wypluł mi taki błąd:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
Pojawiły się (tylko raz) podwyższone obroty na zimnym silniku przez kilka sekund potem wróciły do "normalnych"
Rano na zimnym silniku temperatura z g62 oraz zasysanego powietrza i paliwa były zbliżone.
Następnego dnia zrobiłem logi.
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_102987.html - podczas rozgrzewania auta (nie doczekałem do końca bo musiałem odłączyć laptopa)
Zaraz po jeździe przełączyłem się na odczyt z G2 aby porównać temperatury
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_102988.htmlWyszły prawie identyczne.
Miałem wrażenie obserwując FIS że jakoś większe miał pragnienie wiec zlogowałem także chwilowe spalanie aby porównać czy skacze coś w momencie tych skoków temperatury - świrowania czujnika
Z podłączonym laptopem wracam do domu.
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_102986.htmlPod koniec dałem mu popracować na wolnych obrotach.
Kolejny test to zrobiłem na wyłączonym silniku
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_102985.htmlCzy skoki temperatury odczytywane przez vagcoma z G62 świadczą, że winę na 100% ponosi czujnik czy może jednak sam fakt że skacze a nie stale zaniża/zawyża tempearturę może świadczyć że to coś z wiązką/wtyczką?
Dostęp do czujnika jest słaby i trzeba trochę zdemontować aby coś zdziałać dla tego wolę się dopytać żebym 2 razy nie rozbierał - czyścił styki, składał, jeździł i potem i tak zamawiał czujnik i jeszcze raz rozbierał. Kupić w ciemno czujnika też niechciałbym.