Twój gaźnik to dwugardzielowy, dwupływakowy ZENITH 2B5 (nosił też logo Pierburga, czy Solexa)
Dla zweryfikowania załączam foto sztuki, którą kiedyś miałem na zapasie

Myślę, że do nabycia ale raczej nie za tanio bo był chętnie kupowany przez Golfiarzy itp. w celu zwiększenia mocy 4-cylindrowych motorków.
I tu coś w archiwum znajduje w nie za niskiej cenie
http://archiwumallegro.pl/gaznik_pierbu ... 19233.htmlZwracaj uwagę na detale przy nim, bo był produkowany w różnych wykonaniach i tak np. w mniejszych motorach nie miał sprężynki na bakielitowym łączniku w miejscu łączenia się dźwigienki z klapką ssania...
Generalnie najlepiej byłoby ocenić stan samemu sprawdzając luzy, bo przebieg ma tu kolosalny wpływ, podobnie jak i ewentualni "znawcy-grzebacze", którzy mogli się do niego dotykać.