Witam wszystkich jestem nowy na forum ale potrzebuje pomocy.
Problem wygląda tak:
silnik nie chce odpalić rano, chwile próbuje krecić ale nie zapala
wymienilem filtr paliwa mam zalozona gruszke do zaciagniecia paliwa i dopompowania go do pompy z zaworkiem bezpowrotowym. gruszka jest założona za filtrem paliwa a przed wejsciem do pompy
gdy wezmę ją na hol to kawałem przejedzie i zapali, potem już nie ma problemów z odpalaniem aż do następnego poranka
gdy przeskanowałem vagiem wyskoczyły mi blędy:
VAG-COM
Windows Based VAG/VAS Emulator
Version: Release 311.2-N
www.Ross-Tech.com Dealer/Shop Name:
Workshop Code: 000 00000
Diagnostic Trouble Code Report
Saturday, 16 March 2013, 17:08:05
VIN Number: License Plate:
Mileage: Repair Order:
Control Module Part Number: 4B2 907 401 D
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000SG D04 Software Coding: 01015
Work Shop Code: WSC 02325 Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75984727182 Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75984727182 3 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
11-00 - Control Limit Not Reached
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
03-00 - No Signal
Readiness: N/A
co może jej dolegać??
wrzucam kilka logów statycznych z Vaga:
http://www.sendspace.pl/file/e6e84e9f1a7012456cfdc5f