Zarathustra napisał(a):
Najprawdopodobniej sprzęgło i dwumasa pada.
Nie strasz od razu kolegi dmumasą, to nie diesel
Obstawiam zużyty docisk. Tak czy inaczej wał a potem skrzynia w dół. Zmieniaj od razu komplet tarcza + docisk + łożysko, dmumasa do zweryfikowania. Cena nowej może powalić, w ostateczności możesz spróbować poszukać używki w sensownym stanie. Ale myślę, że nie będzie takiej konieczności. U mnie w byłym C4 ACK q było dokładnie odwrotnie, obroty rosły, tarcza była zużyta - ślizgała się, sprzęgło było twarde ale "brało" w miarę normalnie. Docisk po wyjęciu nie był jeszcze zły. Wymieniłem komplet LUKa.
Ze strony skrzyni nie dochodzą jakieś niepokojące odgłosy
P.S. kupiłeś w końcu to A6 C4 z Terespola

Teraz coś mi świta, że jak się nią przejechałem 2.5 roku temu to miałem jakieś zastrzeżenia co do pracy tego sprzęgła...sorry za OT