.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 23:16:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [TDi2.5 v6] prośba o analize logów
PostNapisane: 28.maja.2013 10:09:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2013 09:36:40
Posty: 6
Auto: A4 2.5 v6
witam szanownych forumowiczów i zwracam się o analizę logów z góry dziękuje i pozdrawiam.
000
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126926.html
001
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126927.html
002
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126928.html
003
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126929.html
004
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126930.html
005
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126931.html
007
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126932.html
008
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126933.html
009
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126934.html
010
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126935.html
011
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126936.html
012
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126937.html
013
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126938.html
014
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126939.html
015
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126940.html
016
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126941.html
017
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126942.html
018
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_126943.html


Ostatnio edytowano 01.cze.2013 22:08:04 przez kowalwroobel, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 v6 prośba o analize logów
PostNapisane: 31.maja.2013 09:39:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Podpisz linki bo nie wiem w co klikam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 v6 prośba o analize logów
PostNapisane: 03.cze.2013 22:27:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
To logi statyczne. Nic w nich zlego nie widac. Poproszę dynamiczne.

Silnik to AKN ? Skrzynia automatyczna ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDi2.5 v6] prośba o analize logów
PostNapisane: 03.cze.2013 22:45:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2013 09:36:40
Posty: 6
Auto: A4 2.5 v6
i tu jest właśnie problem:( bo.według wlepki silnik powinien być afb ale według schematów podciśnienia do tego silnika nie powinienem mieć sterowania klapą gaszącą i troszeczke inaczej poprowadzone podciśnienie podkreślam według schematów.a co do skrzyni to tak jest to tip. problem cały polega na tym że nie mogę rozwinąć większej prędkości niż 160km/h.czy z tych logów potrafił byś mi pomóc w jakiś sposób? czy mógł byś mi coś powiedzieć na temat kąta wtrysku jak i samych wtrysków i stanu pompy??z góry dzięki i pozdrawiam Andrzej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDi2.5 v6] prośba o analize logów
PostNapisane: 06.cze.2013 23:10:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
musisz zlogowac dynamicznie... koniec i kropka

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDi2.5 v6] prośba o analize logów
PostNapisane: 17.cze.2013 14:10:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2013 09:36:40
Posty: 6
Auto: A4 2.5 v6
koledzy oto logi dynamiczne,prawdo podobnie nie są zbyt dokładne ze względu na krótkie odcinki na drodze.do dam tylko że moje ałtko logowałem na 3 biegu bo nie mam w okuł siebie dróg które by pozwoliły na rozwinięcie większych prędkości.niestety nie udało mi się osiągnąć wymaganych obrotów silnika zamieszczam logi oto one.z góry dziękuję i pozdrawiam.
logi dynamiczne
000
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_131263.html
001
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_131265.html
003
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_131266.html
004
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_131267.html
008
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_131268.html
010
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_131269.html
011
http://vaglog.rtnet.pl/kowalwroobel_131270.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDi2.5 v6] prośba o analize logów
PostNapisane: 17.cze.2013 15:03:32 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Przepływomierz nawet nie jest trupem... jest megatrupem. Podmien... i powtorz logi.
Druga sprawa to wiadomo Ci cos jakoby auto mialo zrobiony program ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDi2.5 v6] prośba o analize logów
PostNapisane: 17.cze.2013 15:19:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2013 09:36:40
Posty: 6
Auto: A4 2.5 v6
hmmm przepływke postaram się wymienić tylko nie wiem na jaki moge prosić o pomoc w dobraniu imm czy coś jeszcze podejrzewasz jako zgon??a co z kątem wtrysku i turbo?? co do programu to podobno coś było robione, poprzedni właściciel mówi mi że moc była podnoszona do 180KM ale nie jestem pewien tego.a co do samego silnika nie wiem czy nawet jet to afb na wlepce jest napisane afb ale afb nie posiada sterowania klapą gaszącą a ja mam.czy jeszcze jakiś sugestie co do mojego autka??może jakieś czyszczenie turbawki. dodam tyle że ostatni zaobserwowałem niewielkie falowanie obrotów zaras po odpaleniu autka ale po jednej małej pżegazówce wszystko wraca do normy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDi2.5 v6] prośba o analize logów
PostNapisane: 17.cze.2013 21:40:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
auto jest po czipie ... patrzac na wysoko podniesiony ogranicznik momentu, raczej nieruszony kat wtrysku, z T ladujaca seria lub prawie seria (nie chce mi sie sprawdzac) - raczej slabym

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDi2.5 v6] prośba o analize logów
PostNapisane: 19.cze.2013 14:36:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2013 09:36:40
Posty: 6
Auto: A4 2.5 v6
kolego przemekk74 nie rozumiem twojej wypowiedzi a właściwie rozumiem ale uważam że jest bez sensu...jeśli nie chce ci się sprawdzać to poco się w ogóle wypowiadasz. to że cos było robione to i ja wiem,nie wniosłeś nic do tematu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDi2.5 v6] prośba o analize logów
PostNapisane: 20.cze.2013 22:31:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
chyba jednak tak do konca nie....
Modyfikujac mapki mozna zmienic widziany przeplyw (w logu 003)... zmieniajac inna mapke odpowiedzialna za ustalenie ogranicznika dymienia wplywa sie na wartosc kolumienki "IQ MAF(smoke)" w logu 008 czyli w konsekwencji na faktyczna dawke paliwa (wiem bo to swoimi raczkami robilem)
Znaczy sie:
jezeli czipmacher nie wiedzial do konca co robi jest mozliwe, ze tak kretynsko zmodyfikowal mapki, ze auto zamiast wiecej to dostaje mnie dawki (jest to mozliwe)
Jest tez mozliwe, ze po modyfikacji nawet na 100% sprawnym przeplywomierzu w logu 008 restrykcyjny bedzie ogranicznik dymienia a nie momentu (czyli odwrotnie niz jest w serii)...
Upraszczajac wypowiedz: z czipem pochodzenia "a zrobmy cos na pale" mozliwe sa cuda
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
czipem mozna takze usunac taki problem jak ciecie dawki nawet na padace przeplywce
Tez obstawiam, ze przeplywka jest martwa ale reki pod topor za to bym nie polozyl (powod opisany wyzej)

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDi2.5 v6] prośba o analize logów
PostNapisane: 24.cze.2013 16:43:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2013 09:36:40
Posty: 6
Auto: A4 2.5 v6
dzięki kolego teraz już lepiej:) czyli co byś na moim miejscu najpierw zrobił?? wymiana przepływki czy powrót do seriii na starej??mam jeszcze jedno pytanko odnośnie seriii, a mianowicie czy własnymi łapkami dał bym powrócić do seriii czy raczej nie dam rady?? czy to chodzi tylko o przywrócenie do poprzednich ustawień za pomocą vaga czy też potrzebny mi jest inny sprzęt i oprogramowanie i seryjna mapa??
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDi2.5 v6] prośba o analize logów
PostNapisane: 24.cze.2013 16:57:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
to zalezy
do roku modelowego 2000r (ale reki pod topor nie podloze) szly sterowniki do diesli vw takie, ze "czipowalo sie je" przez wymiane 2 kosci.. technicznie:
jezei tuner wlutowal podstawki to delikatnie igla mozesz wyciagnac kosci i wsadzic inne serie (po numerze sterownika na forach czipmacherskich namierzysz moze tzw "Wsad" a kosci Ci przygotuje kazdy student elektroniki dorabiajacy uslugami elektronicznymi/takze kazdy tuner ma pewnie w swojej bazie wsadzow takze wsad do Twojego sterownika)
jezeli tuner wlutowal kosci to sam nie dasz rady (zakladam, ze elektronikiem nie jestes)

jezeli to auto jest od roku modelowego 2001 to robi sie to kabelkiem... chinole kable teraz sa tanie... ale niech Ci sie cos zwiesi w trakcie wgrywania i masz problem

Generalnie wymienilbym przeplywomierz ale jezeli nie pomoze szedlbym w przywrocenie serii (przynajmniej na poczet ustalenie co nie halo)


Tego czipa kazdy czipmacher poprawi w 15 min + czas na operacje wgrania i zgrania .. przy okazji jakbys to robil to popros o dlubniecie mapki od koksu od zapalania bo pewnie jak wiekszosc starych 2.5v6tdi (i nie tylko) jak auto jest gorace i wylaczone na 10-15min to pewnie od pierwszego zakrecenia rozrusznika nie zatrybia (wina: auto do rozruchu nagrzanego podaje mniej paliwa a ze np rozrusznik w aucie co ma 300tys przebiegu gorzej kreci to czesto efekt jak wspomnialem - oczywiscie jezeli u Ciebie to wystepuje)
masz logi zrobione do 4200 - nie wiem co pozniej jest ale generalnie jezeli idzie dalej pelnym koksem (zobacz ze "drive wish i torque limiter w 008D nie slabna/ostatnia kolumienka "smoke limiter" ma najmniejsze wartosci i to wlasnie stawia na lawie oskarzonych przeplywomierz) to jest to niebezpieczne ze cos sie uwali przy obrotach (poansd te 4200)
przy takim koksie przynajmniej do 4000obrotow ladowanie T spokojnie bym podniosl do okolo 2400 (wysokie ladowanie przy duzych obrotach = ryzyko ze sie rozleci)
przy pelnym bucie kat wtrysku z 10btdc proponowalbym zmienic na okolo 12-13BTDC
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
w moim podpisie masz link do "analizujemy logi przeplywomierz"

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 112 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: